miercuri, 5 septembrie 2012

Parlez vous O.P.I?!


Mi-am facut damblaua pana la urma.. iar damblaua de data asta a avut doua nume: O.P.I Lucky Lucky Lavender si O.P.I Manicurist of Seville..
Acum vreo 2 saptamani am profitat de reducerile operate de Carespot.ro si mi-am cumparat primele mele oje O.P.I. Imi doream de ceva timp sa incerc acest brand din diverse motive, unul dintre ele fiind deosebit de superficial: au denumiri extrem de cute!:))

Now.. cu cateva zile inainte abia ma dezlipisem de un stand O.P.I si acum dau peste un site care ofera reduceri la mai sus mentionatele oje? That's a sign.. Si uite asa mi-am petrecut urmatoarele cateva ore tot comparand nuante si incercand sa ma hotarasc pe care sa le iau. Prima care mi-a facut cu ochiul a fost Lucky Lucy Lavender: light pink-purplish color.. me likes! Apoi am decis ca vreau un rosu, dar un rosu mai special, care sa bata in visiniu eventual. Si dupa mult uitat in stanga si in dreapta am adaugat si Manicurist in cos. Si a fost o alegere perfecta: am purtat-o acum cateva zile si este foarte ciudatica, in sensul bun al cuvantului; in soare e rosu with a tint of mauve, la umbra e visinie, in lumina artificiala imi aduce aminte de trandafirii din curte, iar spre seara pare sa bata in grena. Acum am Lucky pe unghii si desi nu este la fel de cameleonica precum Manicurist, o ador la fel de mult.


Pe ultima suta de metri am adaugat la comanda si 3 mostre Mario Badescu si trebuie sa spun ca sunt foarte tentata sa-mi cumpar Hyalurionic Day Cream in varianta full size, chiar daca pretul este putin cam piperat. Imi place ca intra repede in piele, lasand tenul catifelat si fara urme de grasime. Eu am tenul mixt spre uscat, insa urasc senzatia de dupa aplicarea cremei cand aceasta pur si simplu nu se absoarbe total in piele, devenind a greasy mess pe fata mea. Din aceasta cauza, desi simt ca am nevoie de hidratare, uneori chiar intensa, se intampla sa mai sar peste acest pas de ingrijire.

In incheiere o sa vorbesc putin despre livrare: cei de la carespot folosesc doar curieratul si that's not so cheap.. in special daca locuiesti in afara Bucurestiului. Eu stau la cativa km de Targoviste si taxele de expediere ajungeau undeva la 30+ron. Ori cu banii astia imi mai cumparam o oja.. Am rezolvat problema insa rapid, rugand o prietena sa dau comanda pe adresa ei, ea locuind in Bucuresti. Astfel am platit in jur de 8ron pe transport.

4 comentarii:

  1. Mda, cam asta e problema cu transportul pe care unele firme o trateaza cu prea multa superficialitate. De multe ori am renuntat sa mai comand un produs din cauza faptului ca pretul produsul final cu transportul inclus devenea deja prea mare.

    OPI am incercat si eu o singura data, am avut un rosu uratel asa, insa eram curioasa de calitatea ojei in sine, nu neaparat de culoare (am primit o sticla cam cu o treime continut), insa a doua zi zbura de pe unghii, asa ca mi-a trecut de ea. M-am bucurat ca nu am cumparat-o, as fi suferit ingrozitor :P
    Mie imi plac ambele tale culori, sa le folosesti cu placere, cat despre produsele MB, mie personal mi se par muulte prea scumpe, insa stiu sentimentul pe care il ai cand gasesti un produs care se muleaza exact pe nevoile tale... :P

    RăspundețiȘtergere
  2. inteleg sa platesc 10$ cand comand din afara tarii, dar mi se pare exagerat 30+ron pt 80km sau cati sunt din Bucuresti pana la mine. Sincer si de aia 8 sunt kinda :/. As fi preferat sa mi se ofere posibilitatea de a le lua de la sediu, dar oh well..

    multumesc frumos!:) pe mine vad ca rezista opi, port lucky lucky lavender de marti pe unghii si arata ca si proaspat data. si flormaru imi rezista binisor, insa are tendinta sa mi se ia pe la varfuri si sa sara putin la baza.
    am patit si eu ceva in genul cu primerul urban decay si cel de la nyx. zic mersi ca nu mi-am cumparat full size-ul la udpp pentru ca m-as fi ofticat ingrozitor:))

    da si mie mi se par destul de scumpe, dar ziceam sa 'tai' din micile prostii pe care dau banii de obicei si sa-mi iau crema. mai ales ca in sept sunt reduceri de 20% la produsele MB:).

    RăspundețiȘtergere
  3. Costul transportului este atat de mult pentru ca firma de curierat nu are sediu in localitatea ta, astfel ca te taxeaza km suplimentari. :( Stiu, f naspa. Habar n-aveam ca astia de la carespot livreaza doar prin curier, m-au tentat si pe mine ojele OPI cand le-au avut la reducere, dar m-am chitrosit si am zis ca astept oferte 1+1 la TopLine :D

    RăspundețiȘtergere
  4. m-am prins eu ca trebuie sa fie ceva de genu. doar ca mi-ar fi placut sa existe optiunea ridicat de la sediu or smtg. e putin aiurea ca din bucuresti in bucuresti tot trebuie sa platesti 8ron. other than that mi-a placut cum mi-au gestionat comanda.
    dc imi aduc aminte bine cred ca in urma postarii tale cu gouda gouda 2 shoes am dat comanda:)) acum ma oftic putin ca nu mi-am luat si gouda pt ca ulterior mi s-a format o fixatie cu ea:)))

    RăspundețiȘtergere