miercuri, 26 septembrie 2012

Let's party! ..with Yves Rocher


  Acum aproximativ 3 saptamani am profitat de oferta '50% reducere pentru un produs la alegere' existenta pe site-ul yves-rocher.ro si mi-am cumparat apa de toaleta Flowerparty in varianta de 50ml.
Aviz amatorilor: oferta este inca activa pe site (sau a fost reactivata, una din doua). Pe langa reducerea aplicata celui mai scump produs din cos se mai ofera un cadou din trei variante disponibile: umbrela, 2 masti de fata sau un produs surpriza. Pentru comenzi mai mari de 59 ron, transportul este gratis.

  Dar inapoi la EDT: se numeste Flowerparty, insa la prima pulverizare eu am 'snifait' numai arome fructate. Am verificat atat pe Flagrantica, cat si pe ambalaj si intr-adevar notele de varf sunt portocala si mandarina. Singura flower din compozitie este trandafrul ce face parte din notele de mijloc alaturi cu lichi (lychee). Baza este asigurata de vanilie.

  Si acesta este motivul pentru care am strambat usor din nas dupa cateva minute.. eu cam urasc vanilia! Nici macar dupa prajiturile sau inghetata cu vanilie nu ma omor (fan ciocolata/cacao for life!). Cand am cumparat apa de toaleta am fost constienta de acest aspect, insa am mers pe ideea (gresita, de altfel) ca in combinatie cu alte note nu va fi asa de.. 'in nasul meu'!:)) Nope, tot ii simt aroma. Si inca foarte clar pt o perioada de timp.
Acum nu pot sa zic ca Flowerparty imi displace, insa nici de dragoste la primul puf, ca in cazul parfumului Comme une Evidence, nu poate fi vorba. Cu siguranta nu! Este un EDT dulce (poate o ideea cam prea dulce pentru gustul meu), potrivit pentru vara, ocazie cu care probabil o sa-l si folosesc. Sticluta este adorabila, cu capacul ei in forma de floare. As fi vrut doar ca acesta sa fie din sticla, nu din plastic.
In concluzie daca iti place vanilia, cel mai probabil vei iubi aceasta apa de toaleta. Daca nu si te incapatanezi sa ti-l iei (ca mine!), vei duce putina munca de convingere cu propriul self dupa fiecare pulverizare:)).


  Revenind la comanda in sine, eu mi-am ales umbrela ca si cadou. Acum nu stiu sa va spun exact motivul.. poate ca am atins un asemenea nivel de lene, incat si o umbrela am ajuns sa o cumpar online:)) sau pur si simplu m-a incantat modelul (are floricele mov!:D). Cert e ca asta a fost alegerea mea de moment. Pe care am regretat-o imediat ce am plasat comanda, gandindu-ma ca nu va fi de o calitate buna si ca mai bine imi luam mastile. M-am consolat cu faptul ca la mine oricum nu rezista o umbrela mai mult de cateva sapatamani si asta in cel mai fericit caz.
Totusi, asteptarile mi-au fost inselate si asta intr-un mod pozitiv. Bine acum sa nu va asteptati la cine stie ce pavaza de neclintit in fata fortelor naturii. Nici pe departe.. primul vant puternic ar intoarce 'ciuperca' invers. Insa nici aspect de umbrela de unica folosinta nu prea are. Spitele nu-ti dau impresia ca te tai in ele daca le atingi, imi place ca sunt vopsite in negru si par destul de bine prinse de panza. Desi.. cu talentul care ma caracterizeaza sunt sigura ca voi reusi performanta sa le desprind cumva. Inca un plus: este micuta, doar 25cm in lungime (da, am masurat:D).
Ah am transformat postul asta intr-un review la umbrele!:/ Let's move on..

  Tot in cadrul acestei comenzi am folosit si codul SORRY oferit de Yves Rocher cu ocazia trimiterii unei oferte aniversare eronate pe mail. Din ce am vazut pe alte bloguri, trebuia sa primesc o crema-gel de fata, de care chiar eram curioasa. Insa nu a fost asa. Se pare ca au fost 'bombardati' in aceasta perioada cu comenzi, asa ca nu au putut sa-mi livreze cadoul. In schimbul acestuia mi-au oferit un cupon pentru un produs din catalog de maxim 90 ron (fara vreo reducere aplicata), valabil pentru 3 luni.
Am tot rasfoit brosura si am ajuns la concluzia ca cel mai probabil imi voi alege crema delicata pentru corp cu ovaz. Am citit lucruri bune despre aceasta gama si imi place la nebunie ambalajul.


All in all, toata afacerea m-a costat 75 ron si cu toata vanilia, nu-mi pare rau!:))

3 comentarii:

  1. ramo_pufuletz2122 octombrie 2012, 00:41

    nu prea stiu multe despre acest parfum, obsesia mea cea mare este So Elixir.
    te astept almine pe blog cu un comentariu sau doar in vizita http://albastruintens.blogspot.ro/
    te-am pupat:*

    RăspundețiȘtergere
  2. E draguta foc sticluta parfumului! Sa le folosesti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. da, mai mult pt sticluta l-am luat:)). multumesc frumos:D

    RăspundețiȘtergere