vineri, 21 septembrie 2012

Gmarket reloaded


  Nici nu ajunsese bine comanda cu acele cutiute simpatice pt depozitat diverse, ca m-a traznit ideea ca vreau bb cream! Asta poate sa insemne doar.. gmarket, yet again!:)

  Zilele cu temperaturi de foc au trecut de mult si parca nu mai imi placea sa folosesc ftd-ul mineral: vroiam ceva cremos, insa bb cream-ul de la Skin79 i-l dadusem mamei, care intre timp l-a terminat. Se impunea deci sa cumpar altul. Am vrut in prima faza sa il iau pe cel Orange, tot de la Skin, insa dupa vreo doua search-uri fara prea mult succes, am ajuns la concluzia ca mi-e prea lene sa-l mai caut si ca mai bine imi iau Missha, tot vroiam sa-l incerc de ceva timp; mi-am ales nuanta cea mai deschisa (nr. 21).

Missha Perfect Cover BB Cream - no. 21

  Si cum eram eu in sectiunea de cosmetice, din click in click am ajuns pe pagina magazinului oficial Peripera (aint that the cutest name?!), un sub-brand Clio, renumit pentru gloss-urile sale, lip tint-urile si alte cele pentru buze.
Hopaa.. stai asa! Lip tints you say?? Adica chestii d-alea cu care pot sa-mi colorez buzele in degrade like..

Hyuna in 'Volume Up' MV

..this?! Want! Big want!! Mai cautasem eu un astfel de produs de cateva ori, insa daca a fost sa dau peste ceva, acel ceva avea finish glossy. Ori mie mi se pusese pata ca vreau sa arate exact ca in poza de mai sus odata aplicat! Si cand ti se pune pata, nu exista loc de intors:)). Cel putin in cazul meu..

Am vrut aici sa fac o paranteza, insa incepusem sa ma intind prea mult, asa ca am ales sa fac un post separat. Daca vreti sa cititi despre ce e vorba click aici.

  Si acum sa revenim la oile noastre.. adica lip tint-urile noastre. Am avut de ales intre mai multe tipuri: water, milk, jelly si balm. Mi-am luat doua din prima categorie, pentru ca erau singurele fara finish lucios si anume: Cherry juice si Pink juice.

Peripera water tints: Cherry juice, Pink juice

Nuantele par aproape identice in sticlute, insa odata aplicate una este un rosu aprins ca de cireasa (hence the name), iar cealalta bate spre fuchsia. Ambele imi plac foarte mult. Insa las detaliile pe o postare viitoare, acum vreau sa-mi exprim o mica nemultumire pe care am avut-o vis-a-vis de Peripera.
  Ok, n-oi stii coreeana, insa cifre in combinatie cu niste imagini pricep si eu ce inseamna.. cand am vrut sa dau comanda am fost foarte bucuroasa sa vad ca pe pagina magazinului se desfasura o promotie: daca achizitionai produse de la ei intre ziua cutare si ziua cutare, primeai o varianta de cadou din trei disponibile. Daca valoarea produselor comandate era sub X woni, iti dadeau un mouse pad cu o ilustratie asemenea celor de pe lip tints - nu este cel din prima imagine! aceea este doar o reclama, daca valoarea era intre X si Y (si aici m-am situat eu), primeai mouse pad-ul impreuna cu o oja, iar daca cheltuiai peste Y woni, mai adaugau si un jelly lip tint. Mai e nevoie sa zic ca nu am primit nimic?!:/
Nu stiu ce s-a intamplat, daca s-a omis adaugarea cadoului in mod intentionat sau a fost doar o greseala, insa m-am simtit putin dezamagita. Pentru ca practic acea promotie a fost o promisiune pe care nu si-au respectat-o fata de mine, ca si client.

  Ah si ca sa fiu funny pe final de post: am purtat pana acum tint-urile mai mult in combinatie cu gloss, decat simple. Asta dupa ce m-am incapatanat atata ca vreau sa nu aiva finish lucios:)).

4 comentarii:

  1. buna...as vrea sa comanda si eu de la gmarket..poti sa imi spui te rog ce ar trebui sa stiu despre plata transportului si cum anume sunt taxata?,,,un exemplu:vreau sa imi iau bbcream de la skin 79 cel roz?cam cat m-ar costa?multumesc si astept cu interes raspunsul tau

    RăspundețiȘtergere
  2. dc dai comanda singura te costa ceva mai scump decat dc dai in grup cu
    cateva prietene. am explicat aici de ce:
    http://miss-overspender.blogspot.ro/2012/04/gmarket.html, uita-te si
    prin comments. acum despre bb creamul de la skin79.. inainte eu il luam
    cu vreo 8-9$ de pe gm, insa acum cateva luni au reformulat produsul si
    l-au scumpit. e in jur de 20$ var de 40g. cred ca il poti gasi pe ebay
    mai ieftin, numai sa ai grija vanzatoru sa fie din SK si sa aiva rating bun, ca st si fakes pe piata

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc mult pentru raspuns...o sa ma uit si pe ebay si in caz ca mai am intrebari te voi contacta..merci inca odata:)

    RăspundețiȘtergere