joi, 6 septembrie 2012

Favoritele lunii August


Si a trecut si vara.. cel putin teoretic. Sincera sa fiu nu prea imi pare rau. Dintre ger si caldura excesiva ma impac mai bine cu primul. In plus iarna este anotimpul meu preferat, iar sfarsitul verii nu poate sa insemne decat ca aceasta se apropie. Deja imi petrec minute intregi repinning peisaje inzapezite pe Pinterest:)). E devreme da, dar eu sunt tipul de persoana care canta "We wish you a Merry Christmas" in mijlocul primaverii!:D

Dar sa revenim la oile noastre si anume produsele mele preferate pentru luna ce a trecut:
  • Flormar Supermatte M126: desi nu este o nuanta foarte varatica, am purtat-o destul de des, in special atunci cand nu eram sigura ce anume vroiam sa-mi fac pe unghiute. Dadeam un strat sau doua de M126, apoi cand inspiratia imi batea la usa, pictam ceva deasupra, un exemplu fiind floricelele din postarea amintita mai sus. By itself, oja arata astfel:
  •  Parfumul Comme une Evidence de la Yves Rocher, pe care l-am iubit de la primul snif.
  •  2 in 1 Beautifying Hand&Nail cream, tot marca Yves Rocher: are un miros placut, intra rapid in piele si o catifeleaza. Nu stiu ce efect are asupra unghiilor, pentru ca le-am avut mai mereu date cu oja.
  • Gomaj pentru picioare cu lavanda Yves Rocher: mi-am dat seama de curand ca am o slabiciune pentru levantica. Poate o fi si culoarea de vina, poate doar aroma, cert este ca imi place. La nebunie chiar! Gomajul contine samburi de caisa pe post de exfoliant si uleiuri esentiale de lavanda, deci pentru mine este o adevarata placere sa-l folosesc. Singura lucru de care nu sunt foarte incantata este gramajul: doar 50ml.
  • Elf Mineral Blemish Kit: nu am un ten cu probleme, insa din cand in cand o mai ia pe aratura si acest lucru se intampla in principal pe obrazul drept. Suspectez ca mare parte din vina o are chiar telefonul mobil.. bine si eu ca il lipesc de fata atunci cand vorbesc:)). Inainte sa cumpar Mineral Blemish Kit, ma bazam pe Elf Zit Zapper in lupta mea cu ocazionala acnee, acum insa abia daca il mai folosesc. Il consider in continuare un produs foarte bun si cateodata il combin cu pudra pentru a-i veni de hac unui cos mai incapatanat, insa de cele mai multe ori ea alone este tot ce-mi trebuie. Aplic putin pe zona cu probleme si soon enough acneea incepe sa bata in retragere. Simple as that..
  • Elf Mineral Personal Blend Foundation: vara, soare, cald, foarte cald.. chiar si mult iubitul bb cream de la Skin79 mi se parea prea mult pe asa temperaturi. Insa aveam cateva marturii ale luptei cu cosurile pe doream sa le ascund. Trebuie sa invat sa ma abtin de la a-mi mai tortura pielea cu unghiile; that leaves marks.. like crazy! Asa ca am optat pentru un fond de ten mineral. Elf Mineral Personal Blend Foundation este primul produs de acest gen pe care l-am folosit si mi-a placut mai mult decat ma asteptam. Mici complains in legatura cu cutiuta, dar overall sta foarte bine. De la o vreme insa tenul meu a devenit mai uscat, asa ca o sa ma intorc cat de curand la bb cream. Am o Missha ce asteapta sa fie facuta pachet si expediata catre mine:D.
  • S-he 317: a fost oja mea preferata pentru pedichiura o buna parte din vara.
  • Essence Long Lasting Eye Pencil - 12 I have a green: nuanta superba si rezistent nevoie mare! Machiajul meu favorit de august si nu numai s-a bazat pe acest creion, pe care l-am complimentat cu un ruj corai tot de la Essence (Coralize me!). Easy, fast si de efect!:) In plus am observat ca nu-mi irita ochii deloc, chiar aplicat cu mana grea pe waterline. Ca side note: Avon Supershock este cremos, pigmentat, sets ca un gel liner si multa lume il adora, dar de indata ce il aplic pe waterline, incep sa ma usture ochii si sa-mi lacrimeze ingrozitor. Asa ca nu il pot folosi decat pe conturul exterior, ceea ce ma oftica maxim!:))
In afara produselor enumerate mai sus, am mai avut cateva pe care le-am folosit cu drag, dar pe care deja le-am mentionat in alte postari 'faves of the month'. Dintre acestea as aminti blush-ul Rose Gold de la Sleek, kitul de sprancene de la Elf, rimelul Scandal Eyes, eye primerul Elf etc.

5 comentarii:

  1. Am recunoscut si eu acolo oja S-he pe care ieri am dat-o jos de pe unghii :P
    Imi place si Flormar foarte mult cum arata pe unghiile tale, nu am avut niciodata o culoare similara, as putea sa indraznesc si eu... :P

    RăspundețiȘtergere
  2. si mie imi place foarte mult, e un fel de lavanda prafuita idk.
    cu oja s-he am acum un mare pitic pe creier ca nu se mai aliniaza capacul cu sticluta, daca are vrun sens ceea ce zic.. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu cand we wish u a merry Christmas in mijlocul primaverii.. :))) sau in orice alta perioada imi vine in minte..:D:D
    si ador parfumul comme une evidence.. :D

    te pup si te astept si la mine :D
    te-am adaugat si in blogroll :0

    http://cherryqueendee.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere