duminică, 23 septembrie 2012

Fairy nails


  Nuantele folosite pentru realizarea degrade-ului sunt:
  • Farmasi 031
  • Konad R26 Shining deep green
  • Alix Avien 238

  Iar pentru a dat putina dimensiune si stralucire modelului am folosit urmatoarele sclipuriciuri:
  • Flormar Supershine 39: un sclipici fin argintiu cu ceva particule holografice
  • Flormar Plus+ Quartz  003: sclipiciul este holografic si mai putin dens ca cel de dinainte
  • Golden Rose Care + Strong 169: nu prea sunt incantata de acest lac, insa este singurul cu particule relativ mari pe care il detin; acestea sunt aurii 


4 comentarii:

  1. Arata foarte frumos, felicitari, eu nu as putea face asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  2. mercic:D de fapt a fost mai rapid si mai usor decat manechiura obisnuita:)) eu cand imi fac unghiile, dc nu stric cel putin una nu ma simt bn. dar straturile fiind subtiri aici, s-a uscat repede si n-am avut timp:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. arata superb... am incercat si eu un gradient dar nu a fost atat de reusit.. :D:D

    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. mersi:) sunt sigura ca data viitoare o sa-ti iasa mai bn!
    te pup si eu

    RăspundețiȘtergere