miercuri, 12 septembrie 2012

Essence Ready for Boarding


Am spus intr-o postare anterioara ca mi se pusese pata grav pe paleta si portfardul din colectia Essence Ready for boarding. Well.. here they are!:)


Toate cele 6 nuante sunt sidefate si nu extrem de pigmentate. Dar ma asteptam la acest lucru, citisem cateva reviews inainte sa o cumpar. Sistemul de inchidere al paletutei este pe baza de magnet, iar in interior ni se ofera doua variate de eye make-up care se pot realiza cu cele sase farduri. Personal, eu cred ca o sa o folosesc pentru a adauga un strop de highlight in mijlocul pleoapei sau sus pe arcada ori pentru a blendui mai bine alte culori.


Paleta m-a costat undeva la 17ron, in timp ce portfardul a fost in jur de 12-13ron.


10 comentarii:

  1. E bestial portfardul ♥ Si culorile imi plac mult! Sa-l folosesti sanatoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  2. mbun, si minunatiile de unde provin? ai facut comanda? :D nu de alta, dar am cam aceeasi manie ca si tine cu portfardul ala..

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi le-a luat o prietena de la standul Essence din Crangasi, pt ca nu am mai avut rabdare sa astept pana ajungeam personal in Bucuresti. Exista stand si in Targoviste dar nu au adus colectia inca/nu o aduc, una din doua.. Cand am intrebat nu stia de existenta ei.
    hi5:))

    RăspundețiȘtergere
  4. whoa!!!! cat de adorabile sunt , si chiar imi plac foarte mult culorile fardului (parca ma tenteaza si pe mine)


    RăspundețiȘtergere
  5. vaaaaai ce imi place portfardul :X:X:X:X:

    RăspundețiȘtergere