sâmbătă, 29 septembrie 2012

Comanda Sabon


 Dupa zile intregi de puricat site-ul Sabon.ro am dat intr-un final comanda miercuri, iar a doua zi am si ridicat produsele de la magazinul din Afi Palace Cotroceni. Initial alesesem ca zi de 'livrare' lunea, insa am ajuns mai devreme prin Bucuresti si cum nu mai aveam rabdare, le-am dat mail sa intreb dc pot sa vin sa iau comanda joi. Fetele de acolo au fost foarte dragute, mi-au raspuns ca deja este pregatita si ca pot sa vin sa o ridic cand vreau. Acestea fiind zise, sa facem trecerea in revista..


  Auzisem cat de parfumate sunt cremele lor de corp, asa ca am vrut neaparat una. Iar cum eu prefer lotiunile usoare, care intra repede in piele fara a lasa o pelicura unsuroasa in urma, gelul serbet de corp parea alegerea perfecta. Si a si fost.. Am ezitat mult timp intre Green Valley si Iasomie, insa in final m-am decis pentru prima, urmand sa-mi iau exfoliantul Delicate Jasmin ca sa impac si capra si varza cum se zice:)).
Acesta din urma cred ca este produsul meu favorit din toata comanda. Este o adevarata placere sa-l folosesti: mirosul este sublim, iar pielea ramane catifelata.


  Ultima achizitie 'substantiala' a fost crema de noapte cu ceai alb, ce mi-as fi dorit sa vina intr-un borcanel din sticla mata. Contine ingrediente care pentru a da rezultate cat mai mult timp, este bine sa fie ferite de lumina soarelui. Mi-am propus sa o pun la loc in cutiuta dupa fiecare utilizare.


  Si pentru ca eu ador lavanda mi-am luat fulgii de sapun astfel aromati, pentru a-i tine in dulapul cu haine. Sa fiu sincera ma asteptam ca mirosul lor sa fie mai puternic, dar nu e capat de tara:)). Lista mea se incheie cu o lingurita simpatica pentru exfoliant si un saculet de bumbac pentru fulgi.


La pretul intreg al produselor, comanda se ridica undeva la 260 RON, insa eu am avut un voucher de 40% reducere, asa ca am platit ~150 RON pentru tot. Aspectul vintage al ambalajelor si mireasma deosebita a produselor m-au cucerit si deja aproape ca mi-am alcatuit un intreg nou wishlist.

6 comentarii:

  1. Cea de corp? oh da!<3
    n-as stii sa zic a ce exact:)), dar ador parfumul ei

    RăspundețiȘtergere
  2. sa le folosesti cu placere. arata foarte bine produsele.. :)

    te pup!
    http://cherryqueendee.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. ramo_pufuletz2122 octombrie 2012, 00:39

    eu am lotiunea cu iasomie si mi se pare ca miroase a iarba imediat dupa o ploaie de vara

    RăspundețiȘtergere
  4. initial am vrut-o pe cea cu iasomie, dar apoi am zis ca n-are rost pentru ca tot iau exfoliantu din aceeasi categorie

    RăspundețiȘtergere