duminică, 16 septembrie 2012

Again and again: ELF


Cand eram la mare m-a sunat o prietena sa ma intrebe daca vreau smtg de la Elf pentru ca da comanda. Nu aveam ceva anume in minte, insa am studiat repede de pe mobil site-ul si am ales urmatoarele: Elf Makeup Mist & Set, Elf Matte Lip Color: coral si Elf Cover Everything Concealer: fair.

Elf Cover Everything Concealer: Fair & Elf Matte Lip Color: Coral

Concealer-ul este foarte deschis ca nuanta. Il pot face sa mi se potriveasca, insa cu multa grija si aplicand cantitati infirme. In concluzie prea multa bataie de cap..
Rujul este intr-adevar mat si in ciuda faptului ca rezista foarte bine pe buze, este destul de cremos. Ma asteptam sa bata mai mult spre portocaliu, dar este o culoare frumoasa oricum.
Spray-ul nu l-am folosit decat o data si atunci pe o cladura infernala + am fost plecata de acasa aproape toata ziua asa ca nu pot formula inca o parere despre el.

“Beauty, to me, is about being comfortable in your own skin. That, or a kick-ass red lipstick.” ― Gwyneth Paltrow
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu