vineri, 24 august 2012

Yves Rocher Haul


Acesta este un haul ceva mai marisor, constand din 2 comenzi.. mai precis 2 oferte de recomandare: una pe numele bunicii si una pe numele mamei. Motivul? La una din ele se oferea cadou un produs la alegere din brosura si am optat pt parfumul Moment de Bonheur, iar la cealalta se putea alege ca si cadou parfumul Comme une Evidence, un ceas sau alt produs pe care nu il mai tin minte.

Comanda nr. 1:


Produse:
  • Gel de dus Jardin du Monde Rodie din Spania
  • Gel de dus Jardin du Monde Floare de Tiare
  • Gomaj pentru picioare cu lavanda
Am primit parfumul Comme une Evidence in varianta de 50ml, o mini crema anti-oboseala si un set de 3 gentute de diferite marimi.


Trebuie sa spun ca ador parfumul, este favoritul meu momentan si nu mai ma satur de mirosul lui. Imi place atat de mult incat dupa ce schimb asternutul la pat, pulverizez cateva pufuri pe perna si pe cearceaf.
Gomajul de picioare are un gramaj destul de mic: 50g, insa miroase divin si imi place la nebunie cum imi lasa pielea dupa folosire. Produsul nu are parabeni si ingrediente de origine naturala.
Cat despre gelurile de dus.. cel cu rodie miroase oki, dar nu persista, in timp ce celalalt are un parfum destul de puternic si ma cam dereanjeaza. Din aceeasi gama am mai avut gelul de dus cu lavanda si cred ca pentru moment acela este favoritul meu.

Comanda nr. 2:


Produse:
  • Gel de dus Jardin du Monde Rodie din Spania
  • Amtiperspirant cu bila Jardins du Monde Lamaie verde din Mexic
  • Crema de maini cu arnica
Am primit cadou parfumul Moment de Bonheur, o a 2a mini crema anti-oboseala si inca un set de gentute.


Moment de Bonheur miroase foarte bine, a trandafiri de dulceata as zice si l-am primit in var de 30ml. Desi ambele parfumuri imi plac foarte mult, daca ar fi sa aleg un favorit as opta pentru Comme une Evidence. Cat despre gentute.. o parte din ele le-am impartit pe la prietene.
Antiperspirantul are un miros fresh si ma protejeaza destul de bine, chair si pe caldurile astea. Nu contine alcool, insa are aluminiu.
Crema pentru infrumusetarea unghiilor si a mainilor este dragoste la prima folosire. Intra rapid in piele si o lasa catifelata si placut parfumata. Nu contine parabeni.

Si acesta a fost haul-ul meu de la Yves Rocher.. Mai am un colet la posta de la ei, pentru ca nu am putut rezista tentatiei unei oferte telefonice si apoi cred ca voi lua o mica pauza de comenzi:)).

4 comentarii:

  1. Pfff, ce comanda uriasa :P Si mie imi plac ambele parfumuri, insa Moment de Bonheur m-a cucerit de tot... :)
    Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ms frumos!:)
      Deja ma cert cu mama pe parfumuri pt ca de vreo saptamana mi le tot subtilizeaza din camera:))

      Ștergere
  2. Si eu imi astept comanda , primesc Comme Un Evidence , inca o data :) Mi-am comandat si eu crema de maini , am auzit pareri bune despre ea .

    www.mo-gio.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. mie mi s-a terminat CuE.si acum stau si suspin dupa el:(

    RăspundețiȘtergere