miercuri, 8 august 2012

Un fel de OOTD: look lejer de mare..


Si pentru ca in ultimul post am vorbit de mare, m-am gandit sa va arat ce am purtat in ziua intoarcerii.
Pentru ca ma astepta un drum de cel putin 3h jumatate de mers incontinuu cu masina pe o caldura ingrozitoare (cu tot aerul conditionat) se impunea sa ma imbrac in ceva cat mai lejer si racoros.. si anume..


Din pacate, pozele nu intra foarte mult in detalii, pentru ca nu le-am facut avand in minte vreo postare; abia cand am ajuns acasa si m-am uitat peste ele am zis ca le-as putea da inca o utilizare in afara de cea de amintiri din vacanta. 


De precizat ca mie in general nu-mi prea place sa port fuste sau rochii.. in special daca sunt foarte scurte. Prea multa bataie de cap: daca se ridica, daca bate vantul, ai grija cum te asezi etc. Am trecut chiar printr-o perioada in care ma imbracam aproape exclusiv in pantaloni.
In ultimul timp insa am revenit la sentimente mai bune fata de aceste obiecte vestimentare. Iar caldura de afara nu a facut decat sa accentueze aceste sentimente. Totusi articolul de baza din outfit-ul de mai sus nu este nici fusta, nu este nici pantalon, ci o fusta-pantalon!:) Un fel de 2 in 1 care imbina confortul pantalonilor cu feminitatea si lejeritatea unei fuste. O alegere comoda!


Iar in incheiere.. va place codita mea?:))


6 comentarii:

  1. Esti foarte draguta, si daaa, mie imi place codita ta, dar si peisajul din spate, mi-e asa dor de mare, nici nu ai idee... :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi frumos:D Oh daa.. si mie mi-era asa dor de ea!!

      Ștergere
  2. Foarte frumoasa codita :X Vreau si eu fusta pantalon :((((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ms:D eu am luat-o pe a mea de pe gmarket, dar trebuie sa se gaseasca si pe aici..

      Ștergere
  3. frumoase fotografii ❤ imi place cum ti-ai stilizat parul (^__^)

    RăspundețiȘtergere