duminică, 12 august 2012

Review: 2 mici achizitii ELF


Acestea constau in: Mineral Blemish Kit si Mineral Personal Blend Foundation SPF (Light).
O sa incep prin a vorbi despre Kit: este format dintr-o pudra cu proprietati anti-acneeice si o pensula pt concealer. Despre aceasta din urma nu am multe de zis, am folosit-o decat cu pudra si este ok. Pentru un concealer lichid insa, mi se pare putin cam stufoasa.


Pudra vine in nuanta Clear. Totusi pe ten este vizibila. In cantitati foarte mici se blend-uieste in piele destul de bine, insa daca folositi putin mai mult produs, locul aplicarii ia o tenta usor albicioasa.  Printre ingrediente regasim sulf-ul in concentratie de 3%, acesta fiind cunoscut pentru proprietatile sale anti-acneeice.
Folosesc aceasta pudra de ceva vreme acum si pot sa zic ca intr-adevar da rezultate. Dupa primele 1-3 aplicari (cu pensula, direct pe locul cu probleme), cosurile par sa se mareasca, insa in ziua urmatoare se retrag aproape complet si se vindeca.

Gramaj: 3.4g
De unde pot cumpara?: eyeslipsface.com.ro - se numeste kit pentru imperfectiuni pe site si face parte din gama Mineral. Eu am cumparat editia limitata, insa exista si o varianta normala sa-i zic asa. Singurele diferente intre cele doua par sa fie pensulele (cea de la editia limitata este full size, pe cand cealata are manerul mult mai scurt) si pretul.
Pret: 36 ron - editia limitata sau 42 ron - varianta normala
Ai recumpara?: Cu siguranta da! Aceasta pudra si Elf Zit Zapper sunt cele doua produse pe care stiu ca ma pot baza atunci cand ma angajez in batalii neprevazute cu acneea:))

elf Mineral Blemish Powder
Odata cu venirea verii (si inca ce vara!), am simtit nevoia de un fond de ten sub forma de pudra. Astfel, cu parere de rau am dat la o parte mult iubitul Skin79 BB Cream in Hot pink (pentru ca este lichid) si am inceput sa caut un ftd mineral. Cat despre BB Cream, i l-am pasat mamei ceea ce nu a fost o mare schimbare! Oricum statea numai in camera ei de unde trebuia sa-l iau de fiecare data cand il foloseam. Si nu ca m-ar fi deranjat asta.. prea mult:)), dar avea obiceiul teribil sa-si dea cu crema si apoi imediat sa puna mana pe flaconul cu bb cream, umplandu-l inevitabil de amprente, lucru care ma dispera:)).

De mentionat ca nu am mai detinut un ftd mineral pana acum, Personal Blend Foundation de la ELF fiind primul, asa ca nu prea am un termen de comparatie. Inca de la prima utilizare mi-a placut cum arata si se simte pe fata, acoperirea este medie, mentine zona T sub control mai mult timp decat un ftd fluid, are o cantitate generoasa, factor de protectie solara 15 (as fi preferat ceva mai ridicat), iar ideea de a amesteca 4 culori pentru a obtine nuanta perfecta este foarte interesanta.

Light dispunde de urmatoare nuante: Porcelain, Fair, Beige, Light
Din pacate faptul ca este interesanta nu inseamana ca si functioneaza perfect. Si asta datorita sistemului de dozaj. Este acelasi principiu ca si la cutiile cu scobitori sau la saratoare: un capac interior dotat cu o perforatie, care se roteste in functie de ce nuanta vrei sa folosesti.


Problema este ca uneori produsul iese destul de greu prin acele orificii. In plus intre capacelul care se roteste si separatorul interior ramane de foarte multe ori ftd, dupa cum se observa si in poza de mai sus.

In concluzie ar mai fi de lucrat la ambalaj, insa raportat la calitate si mai ales la pret, nu ne putem plange prea mult.

Gramaj: 8g
De unde pot cumpara?: eyeslipsface.com.ro
Pret: 40 ron
Ai recumpara?: Da!

4 comentarii:

  1. Interesante ambele produse, primul cel putin este prima data cand aud de el, nu l-am sesizat pe site, dar chiar merita incercat, m-ar tenta si pe mine... :)
    Cat despre fondurile de ten minerale, nu am incercat nici eu prea multe, insa am observat ca exista o diferenta in ceea ce priveste calitatea, unele acopera mai bine, adica ideea este sa poti regla gradul de acoperire, la Lily Lolo merge perfect, daca vreau sa camuflez o anumita zona imi permite acest lucru, deci in concluzie si mie imi plac fondurile de ten minerale, insa am probleme mari la aplicare, imbrastii pudra peste tot, o consum mai mult pe lucrurile din jur decat pe fata mea, sunt jalnica :P

    Sa le folosesti cu placere, pup! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De fiecare data cand aplic fondul de ten mineral am impresia ca in sfarsit nu l-am mai imprastiat in toate directiile.. asta pana ma uit la masuta deasupra careia ma machiez si imi dau seama cat de rau m-am inselat:))

      Ștergere
  2. Nu am avut produse de la Elf.Am auzit ca sunt bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am mai multe produse de la ei si de majoritatea sunt foarte multumita. Au mai fost si dezamagiri, dar nah nu exista padure fara uscaturi nu?:))

      Ștergere