miercuri, 1 august 2012

Mici cumparaturi: Essence & Cien


Am dat peste poza asta prin calculator azi si am realizat ca am uitat sa fac postarea adiacenta. Asadar..

Micile mele achizitii au constat in:
  • Essence Smokey Eyes Brush: mie mi se pare o pensula normala pt aplicarea fardurilor. La spalare i-a curs putin vopseaua, lucru care mi s-a intamplat si cu celelalte 2 pensule essence pe care le am, dar nimic extrem. Inca mai e mov ceea ce ma bucura:D. 
  • Essence Long Lasting Eye Pencil in nuanta 12 I have a green: intr-adevar e rezistent!! Desi nu scrie nicaieri ca este waterproof, face fata apei foarte bine. Iar culoarea este superba!
  • Essence Concealer Stay Natural in nuanta 01 Soft beige: este un produs ok, acoperire medie as zice. Nu prea ma dau in vant dupa aplicator insa. 
  • Cien Dizolvant lac de unghii: am ales varianta fara acetona de data asta. Sticluta este aceea de tip farfurioara cu pompita, pe care se apasa.

***
stay natural 01 Beige | long lasting eye pencil 12 I have a green


2 comentarii:

  1. acetona aia de geniala, numai din aia o sa cumpar :D

    RăspundețiȘtergere
  2. eu nush in schimb cum reusesc performanta de a strica mecanismul pompitei de fiecare data:)))

    RăspundețiȘtergere