joi, 2 august 2012

Marea Neagra in imagini: vara lui 2012


Asa acum am spus in urma cu cateva postari, am mers pentru cateva zile la mare, la sfarsit de iulie. Am ales Eforie Nord pentru faleza si liniste. In ultimii ani am mers numai la Costinesti si mi se luase de agitatia de acolo pana peste cap.

Televizorul din camera: furtuna la mare, valuri de x metri, nu intrati in apa, vantul bate cu putere etc. Ieseam pe balcon.. batea intr-adevar briza ceva mai tare decat in mod obisnuit, dar era tocmai placut, valuri erau si ele, insa intrerupeau monotonia, iar marea.. marea avea cea mai frumoasa culoare pe care am vazut-o vreodata la ea!! Stiti wallpapere-le alea cu imagini din Bora Bora la care multi dintre noi privim cu jind poate in fiecare an? Exact asa arata si Marea Neagra.. lipseau din peisaj doar casutele de pe apa si palmierii pentru ca totul sa fie perfect. Dar am vorbit destul, voi lasa imaginile sa povesteasca mai departe..






Pe digul de mai sus am fost eu tzop tzop sa fac poze.. problema a fost ca nu aveam papuci nici eu si nici mama, iar marea a mancat mult din piatra si beton astfel ca existau multe portiuni cu pietre colturoase in care intra apa. Si cum tocmai cantaream eu care e cea mai buna cale sa trecem de o astfel de portiune PAC valul!! ne-a udat din cap pana in picioare!:)) Moment in care mama s-a si lamurit cum sta treaba si a facut stanga imprejur. Eu as fi continuat, dar am fost somata sa ma intorc pt ca citez: "nu te-am crescut 22 de ani ca sa cazi in mare":))

Rezultatul intalnirii mele furtunoase cu valul:))

4 comentarii:

  1. Frumoasa rau marea, probabil de la furtuna era curata <3 Imi e dor de mare , pacat ca anu asta nu ajung pe la ea :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dap noroc cu furtuna ca a fost si curata si a avut si o culoare deosebita:D
      Si mie mi-era dor de ea, nu mai ajunsesem la mare de vreo 3 ani.. as mai fi stat cateva zile:))

      Ștergere