miercuri, 1 august 2012

Alix Avien - 238


Cred ca am mai spus asta, dar eu sunt innebunita dupa verde.. in aproape toate nuantele sale!

Bijuteria de mai sus am gasit-o la standul cu cosmetice din magazinul Obor, acela care are si produse Essence. De fapt chiar produsele Essence au fost tinta mea. My good friend vazuse rujul Coralize me la mine si i-a placut atat de mult incat a vrut si ea unul. Intr-o buna zi, fiind prin zona, am zis sa dam o tura si pe la stand sa vedem dc il are. Nu-l avea.. dar in timp ce asteptam ca ea sa mai intrebe una alta, ce mi-a sarit in ochi oare?! Alix Avien 238.. aproape ca striga la mine sa o iau acasa! Dar ce sa fac?!.. reusisem performanta de a-mi cheltui aproape toti banii pe care ii aveam la mine in ziua respectiva (de fapt, avand in vedere ca este vorba de mine, n-a fost chiar asa o performanta). Intre timp prietena mea termina discutia cu vanzatoarea si se intoarce catre mine, moment in care: "........Ai destule oje! Hai!!" "Dar.. dar.. n-am nuanta asta!.. Ugh nu mai am destui bani la mine!!" "Ai multe altele.." "Dar nu asta! Uita-te la ea.. nu e superba??" "E frumoasa, dar.. off ti-o iau eu si imi cumperi in schimb rujul Essence cand il gasesti."
Abia cand am ajuns acasa cu noua mea achizitie am realizat ce coincidenta fericita: creionul Essence achizitionat cu putin inainte era aproape aceeasi nuanta! What can i say?! Fate..
Iar acum pozeee..





A fost greu sa incerc sa o surpind in toata splendoarea sa si nu sunt sigura ca am reusit..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu