luni, 23 iulie 2012

Nimicuri din Kaufland


Eu cand sunt intr-un magazin si n-am nimic de cumparat.. gasesc!:))

Acum vreo saptamana sau daca nu mai bine, rataceam aiurea prin Kaufland asteptand sa termine mama cumparaturile cand dau cu ochii de standul cu accesorii de par. Aaa poi tocmai bine! Ca stateam in fix 2 arici de par pe care la cum ma stiu proabil ca i-as fi pierdut in maxim cateva zile. Nu se tin clamele, aricii sau mai stiu eu ce ustensile menite sa-mi tina parul strans de mine de nici o culoare. In afara de pieptene. Pe ala il am din clasa a 7a, este inca intr-o forma de zile mari si il iau peste tot cu mine. Am incercat si perii si alti piepteni.. nimic!! Ma intorc mereu la el.
Dar sa revenim.. Dupa vreo 10 min de dezbatut pe tema culorii am optat pentru verde (ofc!) si am plecat mai departe.


In drum spre iesire arunc un ochi de la departare spre standul cu reduceri/oferte/whateva si mi se si intipareste pe retina cutiuta de mai sus. Am o obsesie pt cutii, cutiute etc si mai era si redusa.. fate!! Asa ca am luat-o si m-am indreptat voioasa spre casa de unde m-a intampinat mama cu: "ce prostii ti-ai mai luat?!.."

6 comentarii:

  1. mamele astea ce ne strica noua cheful ))))

    RăspundețiȘtergere
  2. In Kaufland se gaseste mereu ceva interesant!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoasa e cutiaaa...iti inteleg obsesia legata de cutii, cutiute si alte recipiente pentru ca si eu o am! :P
    Eu nu am vazut-o in Kaufland :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am vazut-o din intamplare si tare mult ma bucur:D
      Azi mi-am luat niste dropsuri tot din Kaufland doar pt ca erau intr-o cutiuta foarte frumoasa din metal:))

      Ștergere