duminică, 22 iulie 2012

Mini-haul Yves Rocher


Aceasta este a doua mea comanda Yves Rocher si am dat-o in principal pentru apa de toaleta Naturelle. Comanda nu este recenta, dar nu am avut timp sa scriu despre ea la momentul respectiv, iar apoi am uitat cu totul.

Produse:
  • Apa de toaleta Naturelle (75ml) pentru care am dat comanda.
  • Set mini Lifting Bio format din crema de zi  anti-rid cu efect de lifting (15ml) si  crema de noapte  anti-rid cu efect de lifting (15ml). Sa fiu sincera nu stiu de ce mi-am cumparat acest set, pentru ca nu am ajuns cu siguranta la varsta la care sa am nevoie de produse cu proprietati de lifting. De altfel nici nu l-am folosit decat o data sau de doua ori, sa vad ce textura au cremele. Cred ca o sa ajunga la mama. 
  • Demachiant pentru ochi sensibili: am dat comanda prin telefon si acest demachiant mi-a fost oferit la 13 ron (oferta pt comenzi telefonice). Am acceptat pentru ca oricum aveam in plan sa mi-l achizitionez la comanda urmatoare. Ceea ce nu stiam eu atunci este ca exista 2 demachiante pentru ochi sensibili: unul bifazic (cel mult laudat si pe care il vroiam eu) si aceasta care face.. mai nimic. Ca sa va faceti o idee: trebuie sa duc munca de convingere chiar si la indepartarea fardului de pleoape atunci cand il folosesc. I-am gasit insa o intrebuintare: demachierea fondului de ten mineral; insa folosesc si un cleanser dupa. Oricum eu mereu inchei cu un gel de curatare pentru ca nu imi place sa las demachiantul pe fata. In plus  oricat de bun ar fi acesta , tot raman reziduri de make-up in urma sa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu