miercuri, 4 iulie 2012

Masca de par Kallos Placenta: Prime impresii


Eu sunt fan masca de par Planet Spa Minerale din Marea Moarta de la Avon. Problema este mi s-a terminat de curand si nu am mai reusit sa o gasesc de nici o culoare. Colac peste pupaza: am ramas in pana si de sampon (aveam ceva cu ulei de argan de la Schwarzkopf)! Avand in vedere ca sunt in cautarea samponului perfect de cand Elseve-ul roz si Garnier Fructis au inceput sa se plictiseasca de parul meu si vice-versa, am zis ca asta e ocazia perfecta sa ma dau un pas inapoi si sa analizez bine care va fi urmatoarea alegere.
Asa ca am trecut pe samponul de rezerva, care in cazul meu este un Anian ce promite sa incetineasca procesul de ingrasare al parului (nu ca parul meu se ingrasa cine stie ce, ba din contra, dar am zis 'sa fie'). Well.. pare sa se tina de cuvant in departamentul asta, insa problema e ca imi transforma podoaba capilara intr-o claie incalcita, pe care nu pot sub nici un chip sa o descurc. Chiar si a doua zi cand parul este uscat, mi se formeaza pur si simplu mici noduri la pieptanat. Imi trebuia o masca neaparat..
Cum Planet Spa Marea Moarta e de negasit, ma reorientez la Planet Spa cu ulei masline. Insa ori asteptam like forever pana dadeam comanda la cineva, ori ma perindam pe la toate standurile Avon pe care le puteam gasi in cautarea ei. Hmm.. nici una din variante nu ma atragea. Atunci mi-am adus aminte de masca de la Kallos. Stiam ca am citit review-uri pozitive si mai stiam ca am vazut-o in Penny XXL la un pret foarte mic, undeva in jurul a 6 RON. Am dezbatut atunci daca sa o cumpar, insa scepticismul cum ca un produs asa ieftin ar putea sa fie bun/foarte bun a invins si nu mi-am luat-o. Ieri insa m-am dus glont la stand si am cumparat-o. Ce aveam de pierdut?! Tot ieri am si folosit-o pentru prima data si pot sa spun ca.. imi place! Este usor de aplicat si uniformizat (spre deosebire de Planet Spa care avea o consistenta putin mai 'batoasa'), lasa parul moale si foarte usor de pieptanat. Iar mirosul e ok, nu ma deranjeaza si nici nu imi displace in mod particular. Singurul aspect asupra caruia inca nu stiu cum sa ma pronunt este ce efect are asupra onduleurilor mele. Nu ca as fi creata, nici pe departe, ba chiar parul meu a inceput sa devina wavy de sus pana jos abia recent, inainte se aducea doar la varfuri. Asa ca nu vreau sa pierd noul 'dar'!.. Sper ca masca sa nu afecteze acest lucru, deocamdata am observat o foarte usoara indreptare a parului. Sper ca situatia sa revina la normal incepand cu a doua spalare sau cu schimbarea samponului. All in all sunt destul de multumita de aceasta masca.. s-ar putea chiar sa-mi fi gasit o noua favorita!

Pret: 6,19 RON/275ml
Am cumparat-o din: supermarket-ul Penny XXL. Surprinzator la Kaufland n-am gasit-o, desi e mereu mai bine aprovizionat ca XXL..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu