miercuri, 11 iulie 2012

Favoritele lunii Iunie


And the time has come.. again:))
  • Yves Rocher Lash Plumping Mascara
  • Rimmel Scandal Eyes
  • Yves Rocher EDT - Naturelle
  • Ruj Essence - 55 Coralize me
  • Oja Farmasi - 031
  • Yves Rocher gel de curatare cu musetel
Rimelul de la Yves Rocher (roz) si cel de la.. well Rimmel (portocaliu) au fost alegerea preferata pentru a-mi defini genele luna ce a trecut. Yves-ul le imbraca in negru, iar Rimmel-ul le confera volum. Just a heads up: periuta celui din urma este destul de mare, eu insa m-am obisnuit cu ea si acum este rimelul meu de baza, dintre cele 5 pe care le am in acest moment.

Dupa ce am mirosit Naturelle in varianta mini am stiut ca trebuie sa-mi cumpar si sticla full. Este perfecta pentru vara si desi este EDT pe pielea mea, cel putin, rezista destul de bine.

Coralize me este un corai natural, care arata foarte bine atat cu ochi bine definiti, cat si cu un machiaj natural.

Ador verdele si adooor aceasta oja Farmasi de care am vorbit si cu alta ocazie aici. Consistenta cremoasa, uscare relativ rapida, culoare superba..

Gel curatare Yves Rocher cu musetel: mirosul este fresh: mi se pare o combinatie intre aroma musetelului si cea a sucului din floare de soc.. but maybe that's just me:)). Se simte delicat pe ten si totusi curata foarte bine impuritatile si urmele de make-up. Am mai vorbit de el cu ocazia primului meu haul Yves Rocher aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu