joi, 19 iulie 2012

Cumparaturi de ordin tehnic: Canon Powershot A2200 si cooler laptop

Imi doream de cateva saptamani acest aparat pe rosu, insa a fost sa fie sa am parte de el pe argintiu..

Deci da, il ochisem pe rosu, dar usor usor aceasta culoare a devenit tot mai greu de gasit. Mai ales ca eu il vroiam la pachet cu o husa si un card, preferabil de 4gb. Nici varianta pe argintiu nu-mi displacea, ba din contra insa imi ziceam ca "eh toata lumea are aparat pe argintiu.." Totusi am dat peste o oferta de nerefuzat pe site-ul f64.ro: Canon-ul meu mult iubit + husa + card 4gb + plus posibilitatea platii prin card de cumparaturi BT. Asa ca am lasat mofturile referitoare la culoare deoparte si am dat comanda. La vreo cateva ore am realizat ca si Emag avea aceeasi oferta (nu vazusem partea cu 4gb si am crezut ca ofera un card de 2gb) cu 20 ron mai ieftin, dar ce mai conta?! Aparatul avea sa fie al meu in mai putin de 2 zile. Cat despre f64.ro pot sa spun ca sunt foarte multumita de felul in care mi-au procesat comanda: luni seara am dat-o, marti mi-au dat mail cu numele si tel agentului care s-a ocupat de ea, apoi am primit mail ca o pregatesc si in final ca e predata curierului. Miercuri defilam mandra prin curte cu pachetul in brate.


Cat despre aparat.. il ador! Inca nu i-am aflat toate tainele, mai am de butonat si citit din manual. Tot ce pot spune insa deocamdata este ca (,) Canon e intr-adevar Canon, chiar si atunci cand e vorba de un compact. A meritat toata documentatia de dinainte: am facut o alegere buna!

Poza facuta cu Canon PS A2200 dupa amiza tarziu, no flash
Acestea fiind zise sa trecem la cooler. Caldura insuportabila, memorie full, il tin deschis zile in sir.. Vedeam pe zi ce trece ca laptopul meu nu era prea happy, ba din contra. Asa ca am zis sa-i fac un cadou.. Sa-i eliberez memoria? mmm too lazy, poate mai incolo. Sa-l inchid noaptea? mmm slabe sanse, m-am invatat sa ascult muzica la el pana adorm. Caldurii de afara n-aveam ce sa-i fac, asta e limpede.. daaar as putea sa-i cumpar un cooler! Si nu stiu cum se face ca la scurt timp primesc pe mail o oferta de la vulping.ro: voucher cooler reducere 63% -22 ron. Bon! It's a deal mi-am zis. Si chiar dc nu avea sa fie bun nu era cine stie ce paguba..


Sa fiu sincera pare cam firav, dar isi face treaba ok: laptopul nu se mai incinge in nestire de cand l-am pus la treaba. Ceea ce nu-mi place este faptul ca ventilatorul nu este protejat dedesupt de nimic, asa ca nu pot aseza calculatorul decat pe suprafete tari, care fac imposibila afundarea sa. In caz contrar probabilitatea ca elicea sa se loveasca de suprafata pe care sta e foarte mare. Iar firul cu portul usb mi se pare cam scurt. Adevarat el trebuie sa fie asa ca sa nu stai cu ceva kilometric atarnand de pc (si asa are el destule fire care fac asta.. cel putin al meu does), dar parca prea e prea. Pentru ca: Toshiba mea nu are porturi usb in spate, ci doar lateral si mai mai sa nu-mi ajunga firul. Dar e silentios si ii tine racoare puiului meu asa ca ii trec cu vederea. In plus pentru 22ron + inca 13ron transport prin curier e mai mult decat decent zic eu.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu