duminică, 8 iulie 2012

Comanda Miniprix


Avand in vedere ca acum vreo 2 saptamani a dat mama o comanda la Miniprix nu se putea sa nu profit de ocazie, asa ca mi-am luat si eu cateva nimicuri. Portofelul il urmaream deja de cateva zile, insa geanta a fost ceva total spontan.

Prima reactie atunci cand am primit coletul n-a fost prea buna; geanta avea fermoarul descusut in capete (inca il are pentru ca tot aman reparatul lui:D), la portofel separatoarele compartimentelor din interior ieseau in afara si se vedea urat, iar bratara era prea mare. Usor, usor incantarea a inceput sa ia locul strambatului din nas insa..
Ador geanta!!
Este incapatoare, colorata, diferita, nu aluneca de pe umar: nu am cuvinte sa spun cat de mult imi place! Trebuie numai sa ma simt sa-i cos la capete fermoarul pentru a fi my perfect summer bag..


Portofelul: problema aici a constat in faptul ca atunci cand a fost inchis separatoarele din interior nu erau pozitionate bine, ci erau usor deplasate catre stanga sau dreapta (nu stiu cat de bine se intelege ceea ce vreau sa spun.. :s). Odata ce le-am aliniat cum trebuie nu am mai avut nici o problema cu el. I-am pasat mamei portofelul vechi si acum il folosesc pe acesta.
Cat despre bratara.. este tot prea mare si arata ciudat pe mana mea, insa la cat a costat (1ron), nici ca ma intereseaza.
Ultimele doua articole din mica mea comanda sunt un accesoriu de par intr-o nuanta foarte frumoasa (eu o numesc cenusa de trandafiri) care pare bine lucrat, rezistent si o curea decorativa pe care am aruncat-o in cos in ideea de "sa fie" :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu