miercuri, 20 iunie 2012

Review Rimmel Extra Super Lash (waterproof)


Am promis ca fac review-ul asta acum o gramada de timp, dar au intervenit diverse chestii legate de facultate sau nu care m-au impiedicat sa-l postez. Oh well.. mult mai tarziu decat planificat, here we go..

 O sa incep prin a spune ca eu l-am cumparat pentru a-l folosi pe genele de jos; celalalt mascara waterproof pe care il detin are o periuta huuge si nu o data m-am manzgalit din cauza asta. Si e foarte bun daca asta cautati pentru ca se mentine destul de bine pe gene intreaga zi.

Pe ambalaj scrie ca este testat oftalmologic si ca este potrivit ochilor sensibili. De asemenea sustine ca ofera o foarte buna separare a genelor si ca poate realiza look-uri naturale pana la dramatice. Eu una insa nu vad cum s-ar putea construi un look dramatic cu el pentru ca deja de la al doilea strat incepe sa se faramiteze si sa cada bucatele bucatele. In plus trebuie sa acorzi o atentie sporita la a doua aplicare pentru a nu sfarsi cu spider lashes. In concluzie este un rimel de un singur strat.

Avand in vedere pretul: 9.99 Ron la oferta in DM si scopul pentru care l-am luat pentru mine este oki. Totusi nu l-as recomanda singur, ca mascara de baza. Desi arata foarte bine dupa o singura aplicare, sunt dati in care pur si simplu vrem si al doilea strat:)).

Fara mascara
Un strat
Doua straturi
Si acum periuta in comparatie cu cele de la alte 3 mascara: de la stanga la dreapta: Yves Rocher, acesta, Maybelline Colossal Volume Express, Rimmel Scandal Eyes..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu