sâmbătă, 2 iunie 2012

Random buys..


  Banuiesc ca fiecaruia din voi i s-a intamplat macar o data sa intre intr-un magazin cu ideea fixa sa-si cumpere ceva anume si sa iasa cu orice altceva, mai putin produsul respectiv:)). Asa mi s-a intamplat si mie ieri cand am intrat in DM-ul din Targoviste.. Si aici o sa fac o mica paranteza: am fost foarte placut impresionata de cum arata magazinul. De 2 ori mai bine decat cel de la Unirii din Bucuresti! De la cum erau asezate rafturile, pana la abundenta de produse.. Unde nu mai pui ca era si o idee mai mare. Thumbs up from me! Acum paranteza fiind facuta sa trecem la ale noastre:)).
  Nu mai conteaza ce am vrut sa iau, insa cert e ca am iesit cu rimel si baby wipes. Acum daca pe cele din urma imi propusesem sa le cumpar.. candva, de rimel sigur n-aveam nevoie, acesta fiind al 5-lea. Dar era la promotie (9,99 RON) si era frumos colorat si.. si.. nu m-am putut abtine!:D In plus faptul ca mama tot imi subtilizeaza diverse produse si le cara la ea in camera unde raman pana ma duc eu c-o falca in cer si una in pamant sa le recuperez, imi da o falsa senzatie ca n-am niciodata destul din X si Y:)). Mascara in discutie este Rimmel London Extra Super Lash. Eu l-am luat in varianta Waterproof, in special pentru a-l folosi pe genele de jos (periuta de la celalat rimel rezistent la apa pe care il am e kinda big pentru trebusoara asta si cateodata ma manzalesc). Conform etichetei, este potrivit ochilor sensibili si este testat oftalmologic. "Yay!!" spun eu, gandidu-ma ca in curand o sa trec pe lentile de contact si ochii mei par sa fie destul de sensibili: au tendinta sa lacrimeze daca dau cu creion pe waterline. Deocamdata nu l-am incercat, o sa revin pe viitor cu o parere.

  Cat despre baby wipes, le-am luat pentru a le folosi in locul servetelelor demachiante (am vazut un video pe Youtube in care un MUA le recomanda): sunt delicate cu pielea fiind concepute pentru bebelusi si muuuuult mult mai ieftine: am dat pe 60 buc in jur de 8,99 RON. Din pacate am aruncat ambalajul in care scria si in romana asa ca nu pot spune cu certitudine ce contin, si mai ales ce nu contin. Din ce pot eu sa-mi dau eu seama insa sunt alcool free, nu modifica PH-ul, nu contin silicon etc. Le-am pus la treaba si demachiaza foarte bine, chiar make-up rezistent. Imi place si ca nu lasa senzatia de pelicula de 'ceva' pe piele pe care unele servetele demachiante ti-o dau. Totusi nu le-as recomanda pentru ochi, in special daca folositi produse waterproof. Indeparteaza machiajul, dar necesita ceva mai multe frecari decat un demachiant bifazic pus pe o discheta si acest lucru streseaza pielea mai mult decat necesar. Apropo de asta, abia astept sa pun mana pe mult laudatul demachiant bifazic pt ochi sensibili cu albastrele de la Yves Rocher:D.

  Ultima achizitie de ieri este Gliss Ultimate Express Mousse Treatment. Am dat 15,99 RON (cred) pe el si l-am luat din Kaufland. Era la reducere, pretul initial fiind undeva la 22,99 daca nu ma insel. Am citit doar cuvintele 'with liquid keratin complex' si l-am si aruncat in cos. Am zis sa incerc si alta formula pentru ca eu una nu m-am inteles prea bine cu keratina lichida de la Anian (de care atata lume e indragostita), ba chiar aveam impresia ca mai rau ii face parului meu.  Intr-adevar am schimbat si multe sampoane in perioada in care am folosit-o si nici nu urmam exact instructiunile, deci posibil sa fie si vina mea. O sa fac oricum un post separat dedicat celor 2 produse Anian pe care le-am incercat.

2 comentarii:

  1. Sunt curioasa de rimel , as avea nevoie de unu , si as vrea sa vad un review <3 Mai ales ca e asa ieftin <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o sa-l incerc maine sa-i vad rezistenta si cum se prezinta pe gene(daca le lipeste intre ele, ce volum le da etc). Pana una alta pot sa-ti zic ca periuta e conica:)
      Sper sa reusesc sa postez review-ul cat mai repede gen maine seara sau poimaine, dar nu promit nimic ca am marti un examen:(

      Ștergere