marți, 19 iunie 2012

Haul Yves Rocher


Aceasta este prima mea comanda Yves Rocher:
  • Gel Dus Jardines du Monde - Lavanda din Provence: majoritatea gelurilor de dus imi usuca pielea, insa nu si acesta! Il ador si acum inteleg de ce sunt asa populare gelurile de dus din aceasta gama.
  • Gel demachiant pentru curatarea tenului cu musetel: l-am testat la o colega de apartament acu un miliard de ani si mi-a placut foarte mult atunci textura sa si aroma fresh. In plus curata tenul foarte bine. Sunt bucuroasa ca l-am regasit.
  • Set mini parfumuri - So Elixir, Iris Noire, Naturelle: nu ma omor dupa So Elixir si nici chiar Iris Noire nu ma da pe spate, insa imi place Naturelle, fapt pentru care mi-am luat-o si in varianta normala. E apa de toaleta, dar rezista destul de bine pe pielea mea.
Arent these the cutest thing ever?..
  •  Balsam reparator pentru buze Karite: nu as stii sa zic cu exactitate ce fel de aroma are, insa as fi preferat ceva fructat. Oh well. De asemenea as fi vrut sa fie o idee mai cremos idk.. Per total e oki totusi.
Am primit cadou la comanda o masca anti-agressions din gama Cure Solutions (care miroase demential as putea adauga), rimelul si un set foarte dragut de gentute.
Am observat ca se misca destul de greu comenzile Yves Rocher prin posta asa ca trebuie sa invat sa ma inarmez cu rabdare:))

4 comentarii:

  1. Coletele ajung mai usor cu caruta (scuze de cacofonie) decat cu Posta Romana!Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ms frumos:)
      Dap m-am invatat prost cu Myashop unde dc dadeam comanda marti si joi era acasa. Ori folosesc ei alt serviciu decat cel normal ori doar s-a nimerit sa ajunga repede, nu stiu:))

      Ștergere