vineri, 15 iunie 2012

Got contacts~


   So dap, dupa luni intregi in care am tot zis ca o sa imi iau lentile de contact in sfarsit am si infaptuit acest lucru!:D
   Eu am miopie erditara, care acum s-a stabilizat la -3.75 ochelari si -3.50 lentile: miopia creste pana in jurul varstei de 18-20 de ani continuu deoarece si ochiul se dezvolta in acest timp.
Port ochelari de ani de zile si nu am simtit niciodata vrun alt discomfort in afara faptului ca este deosebit de enervant sa-i porti pe ploaie sau ca imi accentueaza cearcanele. Si desi imi place cum imi sta cu ochelari am vrut pur si simplu o schimbare..
   Folosesc lentilele de 2 zile now si pot sa zic ca le adooooor!! Ma temeam ca o sa ma adaptez greu sau ca nu cumva ochii mei sa nu le accepte sub nici o forma, dar nici vorba. In majoritatea timpului am si uitat ca le am la ochi. Mai trebuie sa exersez modul in care le pun si le scot in schimb:)) Si apropo de scos.. metoda universala recomandata este sa prinzi lentila intre degetul mare si aratator, ori daca ai unghii lungi ca mine nu poti sa faci asta (well decat daca vrei sa-ti scoti si ochii odata cu lentilele). Dupa ceva google-ing am gasit insa o solutie: How to Remove Your Contacts (With Long Nails) - Youtube video
   Acum este de mentionat ca eu n-am absolut nici o instruire cu privire la manevratul lentilelor (in afara a ceea ce am citit pe prospect si pe net): trebuia sa mi se explice cum sa le pun si cum sa le scot cand le luam din Bucuresti, dar curierul nu le-a adus in ziua respectiva, apoi eu am plecat din oras si ei mi le-au trimis la magazinul din provincie, unde dadusem comanda. So yeah a big old mess.. Deci nu stiu daca metoda din videoul de mai sus ar putea afecta lentilele (eu am soft lenses lunare, incolore, de la Bausch&Lomb daca mai tin bine minte firma) sau nu insa pana una alta asta este singurul mod in care pot sa le scot (ah si trebuie sa am si ochii watery ca sa mearga totul smooth). Cam asta ar fi despre prima mea experienta cu lentilele de contact..


Trecand ieri prin Targoviste on foot m-am oprit si la DM fara vrun scop anume. Am sfarsit prin a cumpara o lumanare mare, parfumata (aroma de zmeura), in pahar. Nu emana un miros deosebit de puternic inca daca stai in apropierea ei il poti simtii.
Pret: 8,99 RON daca nu ma insel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu