duminică, 3 iunie 2012

Favoritele lunii Mai


Am incercat ca in fiecare luna sa pun produse noi pentru ca este pointless sa le prezint again and again pe aceleasi. Chiar daca le folosesc in continuare cu aceeasi placere. Sigur ca inca mai ador blush-ul Rose Gold si il folosesc aproape in fiecare zi, dar nu avea rost sa-l includ si in fave-ul de luna asta pentru ca e in cel din martie. O sa reapara el probabil, dar nu acum:). Acestea fiind zise sa trecem la listuta..
  • Essence XXXL shine lipgloss - 05 super girl - completeaza foarte bine rujul All about cupcake, dar arata foarte bine si de unul singur. Rezistenta este bunicica.
  • Essence lipstick - 53 All about cupcake - il ador il ador il ador!! are o consistenta cremoasa, culoarea este build-able si rezista decent pe buze. O sa mi-l cumpar din nou cu siguranta!
  • Essence stay all day long lasting eyeshadow - Glammy goes to... - Este un auriu deosebit de frumos, poate fi folosit si ca baza si intr-adevar rezista foarte bine pe pleoapa. 
  • Pond's dry skin Cream - o folosesc pe post de crema de maini pentru ca pentru fata e mult prea grasa si da rezultate foarte bune.
  • Naked de la Urban Decay - nu cred ca are rost sa mai spun ceva despre ea, avand in vedere ca este cea mai cunoscuta si mai bine vanduta paleta din lume. O singura problema am: nu ma inteleg asa bine pe cat as fi crezut cu primerul UDPP O.o
  • BH Cosmetics Blending Brush - este mare si fluffy exact asa cum mi-am dorit-o si amesteca culorile pe toata pleoapa de minune.
  • Essence Crease Brush - credeam ca n-o sa-mi placa, avand in vedere ca este destul de ieftina si am luat-o mai mult pentru culoare. Surpriza insa!
  • Elf Essential Eyeshadow Brush - aceasta este prima pensula pe care am cumparat-o acu vreo doi ani sau undeva pe acolo. De atunci am pus mana pe cea de la Urban Decay care a venit cu Naked si nu-mi place deloc aproape, pe shading brush-ul de la Real Techniques, pe cateva de la Ecotools, dar tot aceasta a ramas favorita mea. Weird enough am mai cumparat una, dar e diferenta de la cer la pamant intre ele. Tine de noroc i guess..
  • Flormar Neon Colors N009 - acopera dintr-un strat, rezista zile intregi, adoratat coloarea cat si  textura, ce mai.. e oja mea favorita!
  • Cosmetic Plant Q10+ceai verde crema antirid de zi - eu o folosesc mai mult ca si crema de noapte. Intra repede in piele si miroase frumos, singurul lucru care ma deranjeaza este ca dupa ceva timp incep sa-mi simt tenul putin uleios. Eu urasc senzatia de ten uleios oricat de mica ar fi ea; mi se pare ca mi se 'murdareste' parul din jurul fetei si alte nebunii de genul asta:)). Inca sunt in cautarea cremei de fata perfecte care sa hidrateze tenul fara sa lase nici o urma de 'grasime' pe fata. Totusi, avand in vedere ca am ajuns undeva la jumatatea borcanasului si eu foarte foarte rar folosesc mai mult de un sfert dintr-o crema, spune ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu