vineri, 25 mai 2012

Review: Wet'N'Wild Mega Eyes Creme Eyeliner


Cand am auzit ca produsele Wet'N'Wild vor fi disponibile iar in Romania, stiam cu siguranta ca imi voi cumpara mult laudatul lor gel eyeliner, pe care multa lume il considera la fel sau chiar superior lui MAC Blacktrack. Si intr-adevar e bun!.. daaar si aici este un dar destul de mare, se usuca foarte repede. Atat de repede incat se aduna pe pensula si nu mai poti lucra deloc cu ea decat daca o cureti cu solutie sau folosesti alta; la fel si pe pleoapa, daca insisti de multe ori asupra unui loc e posibil sa ai surprize neplacute de genul cad faramite de produs uscat, se sterge din linia initiala. Dar sa o luam pas cu pas..

PROS:

- culoarea este foarte intensa
- rezistenta este foarte buna: ieri s-a mentinut aproape intact (avand primer si fard mat dedesubt) de dimineata de la 7, pana seara la 11, abia atunci intervenind ceva smudging. Asta in conditii de umezeala (ai zice ca ne-am mutat cu totii in Londra de vreo 2 saptamani la cum e vremea in ultimul timp).
- e cremos, se intinde usor
- se demachiaza usor

CONS:
- ambalajul. Desi in poze arata simpatic, odata ce l-am avut in mana mi-am dat seama cat de impractic e de fapt: ocupa prea mult spatiu pentru ceea ce e. Un lucru ciudat este ca pe borcanasul meu au aparut striatii (se observa si in poza de altfel) ca si cum s-ar fisura: probabil mi-a scapat pe jos si nu mai tin minte. Produsul in sine insa n-o sa fie afectat de acest fapt deoarece este separat de recipientul transparent de un altul din plastic negru.
- se usuca extrem de rapid!! Cum am spus si mai sus trebuie ori sa-ti cureti pensula, ori sa folosesti mai multe si sa incerci pe cat posibil sa treci de cat mai putine ori printr-un loc, altfel ai parte de fallout sub forma de faramite de gel uscat, se ia culoarea prin zonele in care insisti si in plus iti stresezi si pielea mai mult.

Alta nemultumire des intalnita este faptul ca se usuca in borcanas mult mai repede decat alte gel eyeliners. Luand in considerare cum se comporta la aplicare.. i can see where they're coming from. Cu toate acestea pana in prezent, eu nu am avut absolut nici o problema de acest gen. Il am de mai mult de o luna si nu am observat vreo schimbare de consistenta a formulei. Totusi ca precautie l-am pastrat inca de la inceput cu gura in jos (de altfel ambalajul nici nu prea permite sa il asezi normal), iar atunci cand il folosesc am grija ca imediat ce iau produs pe pensula sa-l intorc in acelasi mod, asa fara capac cum e, pe masa.
Vine si cu o mini-pensula inclusa, dar e de nefolosit: muuult prea groasa..

L-ai cumpara din nou?
Hmm.. grea intrebare. Chiar nu stiu ce sa zic.. Cred ca o sa il incerc si pe cel de la Essence si daca ma va dezamagi atunci poate ma voi intoarce la acesta. 

Cat costa si de unde?
L-am luat de pe makeup-shop.ro si am dat 24 RON pe el.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu