duminică, 27 mai 2012

Purple and Green nails

Purple: mult iubitul Flormar Neon Colors N009
Green: Farmasi 031
Verdele acesta superb este prima mea oja Farmasi si a fost dragoste la prima vedere (i'm a green and purple freak!). In plus doream de cateva zile sa-mi fac o manechiura.. hai sa-i zic asimetrica. Mai exact inelarul si degetul mijlociu sa fie de alta culoare la stanga, in timp ce la dreapta doar inelarul. Ma hotarasem deja ca una din culori sa fie mov-ul de la Flormar pentru ca vroiam ceva mai vesel, primavaratic, care sa rada in nas vremii de afara. Dar cu cel sa-l pair? Ma gandeam la un galben, dar cel pe care il am nu se potriveste deloc ca textura si finish cu N009, deci n-ar fi aratat bine. Ei uite ca verdele asta is a match made in Heaven cu Flormarul. Arata atat de bine impreuna ca zici ca sunt de la acelasi brand.
Acum detaliile ceva mai 'tehnice': sticluta are 12ml; imi place ca forma este una clasica, in genul celor de la Rimmel. Oricat ador eu Flormar nu pot sa nu simt ca packaging-ul arata kinda cheap. In special nu-mi place faptul ca ojele au capacul pointed. Sunt foarte multumita si la capitolul rezistenta: nu sare de pe unghie, nu isi pierde luciul zile intregi.

Manechiura de la mana dreapta
Poza e putin editata pentru ca am preluat-o de pe instagram, iar parfumelele sunt de la Yves Rocher, o sa fac cat de curand un haul-post pe tema asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu