sâmbătă, 26 mai 2012

Concurs BB Creams Romania™

Se pare ca BB cream-urile made in Coreea de Sud au ajuns si pe la noi..

BBCreams Romania ne invita sa participam la concursul BB Creams Romania™ pentru a castiga una din BB cream-urile puse la bataie.

Premiul I: SKIN79 Hot Pink BB Cream.
Premiul II: SKIN79 BB MiniSet Pink Edition.

PASUL 1: Intrati pe pagina www.facebook.com/bbcreamsromania2 si dati Like la pagina oficiala BB Creams Romania™ pentru a intra in concurs!
PASUL 2: Inscrie-te la evenimentul "Concurs BB Creams Romania™" la www.facebook.com/events/177287295732847 si invita 5 dintre prietenele tale sa participe la event. 

*Skin79 este o firma foarte cunoscuta - in special datorita bb cream-ului pe care il produc, din Coreea de Sud. Eu am varianta Hot Pink care este si cea mai populara si pentru care am numai cuvinte de lauda.
Deci daca ati dorit sa incercati bb cream-urile de provenienta asiatica si din diferite motive n-ati reusit sa vi le achizitionati pana acum (se gasesc si pe ebay: eu as cumpara de la un seller din Coreea de Sud ca o mica precautie, Gmarket etc) aceasta poate fi o sansa sa le testati.
Bafta tuturor!:)

Disclamer: Nu sunt in nici un fel afiliata cu BBCreams Romania. Mi-au lasat un comment in care ma anuntau de concurs si am zis sa share the news. BB Cream-ul meu este achizitionat de pe Gmarket, cu banutii proprii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu