luni, 2 aprilie 2012

Un altfel de post: Paris, un oras de poveste - Iunie 2011


Asa cum si titlul sugereaza acest post nu prea e beauty related.. nu prea spre deloc de fapt:)). Parte pentru ca asta a fost prima excursie la Paris si imi statea gandul doar la turnul Eiffel, Notre Dame etc, parte pentru ca totul a fost cam in pripa: s-a anuntat concertul la sfarsitul lui aprilie, saptamana urmatoare deja aveam bilete (yep am mers pentru un concert:D). Deci n-a prea fost timp de starns bani pentru carat make-up din Franta, prioritatea mea numarul unu fiind cazarea si avionul. Si parte pentru ca mi-am cumparat telefon cu o zi inainte sa plec:)) Bine nu ca a doua oara cand am mers in Paris am fost mai breaza, dar sa nu ne indepartam de la subiect.
So.. am stat 3 nopti in Paris and boy a fost fantastic. Cred ca daca as locui acolo m-as duce in fiecare saptamana sa privesc turnul  Eiffel doar pentru cateva minute. Sa o luam pe rand:

Joi 09 iunie: am sosit in Paris in jur de pranz cred. Insa am ajuns destul de tarziu la hotel in principal datorita faptului ca am stat la o coada infernala la automatul care emitea bilete de metrou. Asa ca planurile noastre ambitioase de a vizita Montmartre si implicit Sacre Coeur in seara sosirii au picat rapid si ne-am rezumat la explorat parcul de langa hotel: Parc La Vilette, precum si studiat drumul hotel - arena concert si inapoi (alesesem cazarea in functie de sala).

Parc La Vilette

Vineri 10 iunie: ziua concertului. De dimineata am vizitat Sacre Coeur;  catedrala este situata pe un deal asa ca ofera o panorama frumoasa asupra Parisului, dar nimic nu se compara cu vederea din turn.. parerea mea. De acolo am plecat sa facem si noi o poza ca tot turistul in fata la Moulin Rouge, ne-am ratacit putin pe drum, insa ne-am dat seama ca ne apropiem cand am inceput sa vedem din ce in ce mai multe Sex Shops. Seriously.. erau unul langa altul! O.o Ma rog.. Poza odata facuta hai la Louvre! De intrat nici nu se punea problema: coada cat vedeai cu ochii, iar noi ar cam fi trebuit deja sa ne pregatim de concert. Asa ca poza cu piramida si fuga inapoi la hotel; schimb balerinii pe platforme (o necesitate, nu un moft: am 1.62), retusez machiajul (asta da a fost un moft:D) si apoi iar sprint, catre arena de data asta. Iar de aici inainte o sa punctez scurt: ma dureau deja picioarele, la un moment dat a inceput ploaia si bineinteles ca nu luaseram umbrela cu noi, m-au enervat la culme niste spanioloaice care dansau langa mine, prilej cu care impingeau si isi scuturau umbrela pe cei din jur; am mentionat ca stateau langa mine?! ne-au dat drumul intr-un final in arena (se oprise ploaia intre timp insa), iar concertul a fost super marfa!!! End of day two.

Sacre Coeur - Moulin Rouge - Louvre

Sambata 11 iunie: ultima zi. Am inceput cu turnul Eiffel, pe care eram cel mai entuziasmata sa il vad. Am avut bilete cumparate din tara asa ca nu am stat la una din cele mai mari cozi pe care le-am vazut in viata mea. Am urcat pana in varf cu oprire la etajul 2. Ah ce frumos se vede Parisul din turn, ah ce sentiment ai cand te afli la baza lui, ah ah.. de departe momentul meu favorit din toata excursia, la concurenta cu motivul pentru care am mers in Franta si anume concertul. Dupa turn ne-am dus sa vedem Domul Invalizilor unde nu am stat foarte mult deoarece ni s-a facut foame asa ca ne-am luat zborul rapid catre straduta plina de restaurante japoneze&co din apropiere de Louvre. Apropo pentru cine nu stie, tinerii pana in 26 de ani din cadrul Uniunii Europene au acces gratuit in orice muzeu inclusiv Arcul de Triumf, singura exceptie fiind turnul unde beneficiaza de o simpla reducere. Aceeasi regula se aplica si in alte tari. That's pretty cool in opinia mea. La restaurant ne-am lalait destul de mult, ca apoi sa ne mai oprim si la Kmart sa ne facem provizii de Cola Cherry si Pepero:)). In concluzie am ajuns la Notre Dame in jur de 19:30 cand tocmai iesea ultimul grup din catedrala.. :( Am regretat destul de mult faptul ca n-am putut intra pentru ca era a doua pe lista de <Must Visit> dupa turn. Asta e insa! Am facut poze, ne-am mai plans putin de mila si ne-am indreptat catre magazinele de suveniruri pentru a ne alina sufletelul.

Vedere din turn in timp ce urcam catre varf - Domul Invalizilor - Notre Dame

Duminica 12 iunie: ziua plecarii. Avand avionul destul de devreme, ne-am sculat cu noaptea in cap si am plecat cu un taxi la aeroport. Nimic demn de povestit.

Si pentru ca totusi blogul se intituleaza Confessions of a shopaholic, cateva din suvenirurile cumparate:


 Nici ca se observa ca am o obsesie cu turnul, nu?:))

2 comentarii:

  1. Ai Eiffel for This Color?
    http://1.bp.blogspot.com/_3QwOQ9KkdW8/SKEYDceQLpI/AAAAAAAABOo/iAP0rfGYWyA/s1600-h/eiffelforthiscolor.jpg Mua, ce rapida ai fost cu disqus! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. m-a tentat rau de tot sa mi-o cumpar, insa am optat pentru Manicurist pana la urma. still tempted insa..
    da:))

    RăspundețiȘtergere