duminică, 1 aprilie 2012

[Review+Swatch] Elf Essential Lipstick: Captivating & Charming


  Aceste doua rujuri fac parte din gama ELF Essential. Costa 8 roni pe siteul eyeslipsface.com.ro, dar eu am prins o reducere asa ca le-am cumparat cu 6 roni fiecare.
  These two lipsticks are part of the ELF Essential line. They're 1$ each on the eyeslipsface.com site, but usually they're having a lot of sales so it's possible to get them for less.


   Desi amandoua apartin aceleiasi game, sunt diferente ca de la cer la pamant in privinta texturii. In timp ce Captivating este deosebit de cremos, Charming este exact opusul. Ambele sunt destul de pigmentate, dar in timp ce pentru primul ajunge si o singura aplicare, in cazul celui de-al doilea sunt neceseare mai multe pentru un rezultat bun. De exemplu in swatch-ul de mai sus Captivating este aplicat o singura data, in timp ce pentru Charming a trebuit sa insist, de vina fiind 'rigitatea' acestuia in comparatie cu cealalta nuanta. Daca m-ati intreba pe care il prefer dintre cele doua as raspunde fara ezitare Captivating!! Este exact asa cum ma asteptam sa fie: nuanta perfecta pentru un orange lip.
Era sa uit.. in timp ce Charming este relativ mat, Captivating bate spre lucios.
Le-as cumpara din nou? Cu siguranta o sa-mi mai iau Captivating. Charming.. probabil ca nu.

  Although they're both from the same line, there's a huge difference in their texture. While Captivating is extremely creamy, Charming is the exact opposite. Both have quite good color payoff, but while for the 1st you can be satisfied with a single application, with the second you need several swipes for a good result. For example in the picture above, Captivating was applied only once, but for Charming i had to insist due to its 'rigidity'. If you'd ask which one do i prefer, i'd immediately answer Captivating.  It's exactly the way i was expecting it to be: the perfect shade for an orange lip.
Oh i almost forgot.. while Charming is on the matte side, Captivating is quite shiny.
Would i buy them again? I'll deffo repurchase Captivating. Charming.. most probably not.

4 comentarii:

  1. si mie mult!:) si arata foarte bine in combini cu eyeliner negru, simplu

    RăspundețiȘtergere
  2. buna, si eu am cele 2 rujuri dar pot spune ca cel charming e cam la fel de cremos ca si captivating ,ceea ce nu mi place e mirosul (charming) ...al tau cum miroase?si ma ustura putin buzele ,senzatia e ca al rujurilor cu efect de marire al buzelor....

    RăspundețiȘtergere
  3. ah deci tine de noroc treaba.. nu mai am charming, pare-mi-se ca mi l-a luat mama, dar din cate imi aduc aminte avea un miros de berries usor artificial, nu neaparat neplacut. de usturat, insa nu m-au usturat buzele de la el. poop

    RăspundețiȘtergere