vineri, 20 aprilie 2012

Mini-haul Wet N Wild + random Sleek thing


Asa cum probabil stiti, cei de la makeup-shop au adus produse Wet N Wild. Bineinteles ca nu m-am putut abtine si mi-am cumparat cate ceva. Mai precis: mult vestiul lor gel eyeliner (pe negru), paleta Comfort Zone si am aruncat si un fard Sleek pentru ca.. mi-a placut ambalajul:D:))


Am ales Comfort Zone in principal pentru nuanta verde de eyelid, caci farduri neutral am destule. In plus in curand ar trebui sa intru si in posesia paletei Naked.. Yep n-a sosit nici acum si sincer incep sa ma impacientez; am sunat si la posta si mi-au zis ca nu am nici un pachet. Azi s-a facut deja a 12a zi lucratoare de cand a fost expediata si am citit si ceva review-uri nu tocmai pro beautybay cu privire la serviciul clienti, lucru care contribuie la paranoia mea. E totusi o suma maricica la mijloc si niciodata n-am asteptat atat o comanda. Ma rog cu exceptia unor cd-uri de la YesAsia, dar alea veneau din Hong Kong, in timp ce Naked vine de la 2 pasi, din UK.
Dar sa revenim la subiect.. Fardurile din Comfort Zone sunt pigmentate si se blend-uiesc usor din ce am putut sa vad la o prima aplicare; unele pareau sa aiva ceva fall out, dar nici eu nu am lucrat prea atent, pentru ca doar testam un pic produsul.


Am incercat si gel eyeliner-ul care pare sa reziste foarte bine pe pleoapa. Totusi ma asteptam sa fie putin mai cremos, probabil datorita zecilor de reviews care spun ca este ultra creamy. Sunt curioasa daca se va usca repede asa cum se spune ca are tendinta. Nu prea ma omor dupa borcanas, cat despre pensula cu care vine.. O sa incerc sa o folosesc impreuna cu kit-ul de la ELF pentru a-mi umple sprancenele. Daca nici acolo nu se descurca va ajunge in cos cu siguranta. Linia trasata cu ea a iesit groasa si in plus m-am si manzgalit in coltul interior.. gaah! In cele din urma am intins mana dupa ELF Small angled brush, care nici aia nu e tocmai favorita mea pentru ca mi se pare ca are perii un pic cam lungi. Preferata mea este de fapt cea care a venit cu gel eyeliner-ul de la ELF si care este o miniatura de pensula. Ma tenteaza sa incerc sa-i schimb manerul cu ceva mai lung..


Nu am multe de zis despre fardul Sleek, nici macar nu l-am incercat inca, doar l-am swatch-uit putin pe mana. Cum am spus si mai sus, l-am luat in principal pentru ca mi-a placut ambalajul. Am vrut un portocaliu-auriu, dar nu aveau nimic apropiat de aceasta nuanta asa ca am zis sa aleg totusi ceva ce nu prea mai aveam pe acasa; m-am oprit deci la acest albastru ce bate in turcoaz.

Initial gel eyeliner-ul nu facea parte din comanda mea pentru ca am dat-o in timp ce puneau produsele pe site. Cand am vazut ca a aparut, in mod evident am vrut sa-l adaug, asa ca le-am dat mail intreband daca pot sa fac modificari la comanda. Nu cred ca au vazut mail-ul, insa am avut noroc pentru ca a 2a zi m-au sunat sa ma intrebe daca nu as dori sa-mi trimita comanda prin curier pentru a o primi inainte de Paste, costul fiind acelasi (eu alesesem posta pentru ca vroiam sa fiu sigura ca o am bani atunci cand imi vin produsele). Am convenit sa-mi trimita pachetul prin curier, insa cu livrare sambata, nu vineri si am profitat de ocazie sa fac si modificarile dorite. Au fost foarte draguti si sunt multumita de cum mi-au handled (am stat 3 min sa ma gandesc la un corespondent in romana care sa nu sune aiurea sau fortat si in cele din urma am renuntat) comanda, desi in cele din urma am primit-o abia ieri. Aparent pachetul a ajuns intr-o localitate din Ialomita cu nume asemanator, in loc sa ajunga in Dambovita. Cei de la curierat ziceau ca probabil confuzia s-a produs din partea make-up shop, eu insa tind sa cred ca a fost din partea lor. Pentru ca pe factura din interiorul coletului era trecut jud Dambovita. Oh well.. Oricum nu tineam mortis sa le primesc asap si nici n-am platit in plus pentru servicii curierat, asa ca nu am fost afectata de intarziere catusi de putin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu