vineri, 27 aprilie 2012

It's here my precious..


Initial vroiam sa postez ce oje mi-am achizitionat sapatamana asta in goana mea dupa flakies (cautare incununata de succes i might add), dar tocmai cand vroiam sa ma apuc de scris am realizat ca am uitat sa fac swatch la una din ele. Iar cum lumina e kinda bad right now, aman pe maine. I fail i know..

So dap a venit!! Dupa.. *inumara* exact 16 zile lucratoare! Cam mult if you ask me.. Nu stiu ce s-a intamplat de i-a trebuit atat de mult sa ajunga din Anglia pana in Romania, dar banuiesc ca ar trebui sa ma consider norocoasa ca am primit-o in cele din urma. Sincer deja ma vedeam completand formularul de pachet pierdut..
Eram la facultate cand a sosit coletul, insa mama mi-a zis ca s-a prezentat cam 'sifonat'. Cutia cu Naked era pusa la randul ei intr-o punga neagra cu emblema beautybay care efectv era sfasiata, iar pe ea scria "Sosit in aceasta stare", data si o semnatura. Asa ca trag concluzia ca nu Posta Romana se face vinovata de acest aspect, ci cea din strainatate. Totusi paleta n-a patit absolut nimic, deoarece cutia mai sus mentionata mustea practic de materiale menite sa atenueze orice soc primit. Thumbs up beautybay si un mare "Multumesc"..nu ca nu te-as fi platit pentru asta. oh well.. :))
Ah postul asta e plin de romano-english:/ Si mi-am promis ca incetez sa mai vorbesc asa fie si online. Sau macar ca incerc sa fac asta cat mai putin. Old customs die hard as they say.. :)) Va las cu o poza cu paleta deschisa (ca multe altele pe care le-ati vazut deja.. originalitatea mea se culca inainte de 10 seara :p) si cu promisiunea ca maine scriu postul cu oje:D


*Am scos pensula pentru ca ma enerva cand zdranganea inauntru

2 comentarii:

  1. vai, ce culori frumoase!!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu sunt eu chiar o neutral kind of girl dar in ultimul timp o folosesc in fiecare zi<3

    RăspundețiȘtergere