miercuri, 4 aprilie 2012

I'll get Naked!!! or so i hope..

La ce va gandeati??......

Si am cedat!! Dupa atata timp in care am incercat sa ma conving ca nu-mi trebuie, ca am dupes la unele culori, ca e cam scumpa, ca mai bine imi cumpar altceva sau pastrez banii la ciorap (ha pe cine incerc eu sa pacalesc??), pana la urma am pus bani pe card si am dat comanda. Sau cel putin sper ca am reusit sa o dau.. de plasat am plasat-o eu, nu asta e problema, acum are statusul de Awaiting Stock. Ideea e ca s-ar putea sa am cu un leu mai putin pe card in momentul in care vor incerca ei sa incaseze banii:D. Dap un leu, un ron, 10.000 lei vechi.. Superb, nu? Sa vedeti de ce..

Voi trece peste partea cu invatat pentru lucrarea de la ora 15:00 la 7 dimineata, pierdut maxi de Targoviste (stau langa), prins maxi de Bucuresti pe ultima suta de metri, facut rau in masina, renuntat la orice idee de a mai ajunge la facultate, intors cu sageata, accelerat sau cum i-o mai zice mai nou (IR sau ma insel?), ca le schimba in fiecare zi denumirile la bietele trenuri. Numai viteza de caruta ramane constanta. Deci trec peste toate astea si voi incepe cu momentul in care am pus banii pe card. Stiind ca imi mai ramasesera 18 RON dupa comanda iherb (o sa tratez si subiectul asta candva) am conchis ca 160 RON ar trebui sa-mi fie mai mult decat suficienti - paleta este 31.64 Lire pe http://www.beautybay.com, transportul fiind gratuit. Ceea ce am uitat eu este ca mi-am facut paypalul intre timp., iar suma de1.5€ extrasa pentru verificarea cardului mi-a fost restituita in contul de paypal (de unde nu o pot scoate pentru ca taxa e de 2€ si imi trebuie un Visa, iar eu am Mastercard). In plus mi-au mai blocat inca vrun euro pana la sfarsitul lunii, nu pricep de ce. In concluzie aveam 168+ RON in cont. La cursul BNR imi iesea ca paleta ar costa vreo 166+. Bag capul in nisip ca strutul, nu mai fac nici un alt calcul si dau comanda. Astept sa vad ca mi-au blocat banii, semnul binecuvantat cum ca am avut destui.. nimic! Pffff.. hai sa vedem atunci cat vine la cursul bancii. 169+ RON!!!........ :/ Bineinteles la ce zi am avut incepusem deja sa vad complicatii cu comanda si/sau banii. Asa ca rog o prietena sa-mi transfere 5 RON pe card:)) Operatia odata efectuata, acum tin pumnii stransi ca banii sa apuce sa intre inainte sa incerce ei sa incaseze contravaloarea paletei.
Asta dimineata.. 
Ah si o chestie funny: am ales la metoda de livrare Mainland Europe si mi-au schimbat-o in Rest of the world, anuntandu-ma cu litere de foc ca am comis o eroare grava in a considera Romanica ca facand parte din Europa. Okeeeei.. eu inteleg ca sunt destule situatii in care nu prea avem fata de Europa - continentala sau nu, dar totusi geografic facem parte din ea! Hmpf..

05:04:2012 - 11:23 edit: au intrat banii de la my friend, dar se pare ca n-aveam nevoie. Mi-au retinut si ei suma pentru plata paletei si e 166.23, nu 169+ cum calculasem eu la cursul bancii. Oh well.. Acum are statusul de Ready For Dispatch. Indeed i'll get Naked!;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu