luni, 23 aprilie 2012

[Haul+Swatch] Essence stuff


In sfarsit am ajuns si eu prin Bucuresti si am profitat de ocazie sa dau o fuga pana la standul Essence din Crangasi.
Ce mi-am luat:
  • Essence stay all day long lasting eyeshadow - Glammy goes to...
  • Essence XXXL shine lipgloss - 05 super girl
  • Essence eyeshadow - 55 shrimp me up
  • Essence lipstick - 53 All about cupcake
  • Essence smokey eyes brush


Rujul nu este extrem de pigmentat, insa imi place: are un aspect natural si se simte ca un balsam de buze odata aplicat. Lipgloss-ul este foarte sclipuricios, dar nu in a cheap way. Am incercat 'stay all day' ieri fara primer, fara nimic si s-a descurcat decent: l-am aplicat in jur de 12:00, iar spre seara aveam ceva creasing, dar doar in coltul interior al ochiului. Cat despre pensula, vroiam sa o iau pe cea angled pentru tus, da nu o mai aveau si doar nu era sa plec fara nimic.. sunt mov cu negru!!:)) Deci dap mi-am luat-o pe cea pentru smokey eyes doar pentru culoare, fara sa am nici o asteptare de la ea. Culmea e ca s-ar putea sa-mi placa! Se aseamana atat la moliciune cat si la forma cu cea pt crease de la ELF, o idee poate mai mare. Insa cumva par sa o prefer aceleia.  Fardul nu era in plan, dar cum vroiam unul in nuanta asta.....


4 comentarii:

  1. Cat a costat Essence stay all day long lasting eyeshadow - Glammy goes to? imi place la nebunie nuanta? si Rujul este fenomenal , pacat ca am aceasi nuanta in 3 variante :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Dap si indeed arata foarte bn. In sesiune am stat mai mult la o prietena la camin decat acasa si cum nu vroiam sa car multe chestii dupa mine, preferam sa-l arunc pe el in geanta in locul unui blush, pe post de produs 2 in 1.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca fardul ala ar arata tare dragut si in obraji, ai incercat?

    RăspundețiȘtergere