marți, 3 aprilie 2012

Demachiant pt ochi si buze Farmec


Am primit cadou recent de la o prietena un mascara waterproof, Rimmel Scandal Eyes sa fiu mai exacta. Cum pana acum n-am mai folosit produse rezistente la apa in mod evident demachiantul meu obisnuit nu prea facea fata si sa stau sa-mi frec genele pana mi se inroseau ochii.. not so cool! Asa ca intr-o zi pe cand ma invarteam pe la raioanele cu cosmetice din plictiseala, imi pica ochii pe acest demachiant de la Farmec: "Pentru machiaj rezistent la apa". Hmm.. fac si scot repede telefonul, intru pe google si citesc printre randuri cateva reviews in urma carora il iau si il arunc in cos. Si n-am regretat..
Trebuie mentionat faptul ca este un demachiant bifazic, deci trebuie sa il agiti inainte pentru a amesteca partea albastra cu cea incolora.. cam enervant, dar isi face bine treaba asa ca nu comentez. Pe el scrie ca nu lasa urme de grasime. Asta nu e adevarat. Lasa! Dar pe mine personal nu ma deranjeaza. Oricum imi curat fata dupa demachiere cu un cleanser. Nu las niciodata demachiantul pe piele oricat de bine mi-a indepartat machiajul; de altfel nici nu prea e recomandat.. L-am folosit pana acum numai pentru a indeparta machiajul ochilor: torn putin pe un cotton pad pe care il tin apoi pe ochi cateva secunde fara sa frec; machiajul pur si simplu se topeste, sterg usor si gata.

Pret si de unde se poate cumpara: eu l-am luat dintr-un Penny XXL daca imi aduc bine aminte la un pret undeva la 5-6 roni. Sticluta are 150 ml.

2 comentarii:

  1. Eu folosesc bifazicul Balea de la DM, apoi sterg cu solutie micelara si abia apoi ma spal :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Rimelul e a pain de demachiat:)) mai ales daca e si waterproof. O sa investighez si eu solutia micelara ca am tot auzit de ea.

    RăspundețiȘtergere