luni, 9 aprilie 2012

Nivea Visage pure effect ALL-IN-1


Pe cand ma plimbam prin DM-ul de la Unirii mi-am adus aminte ca imi trebuie urgent un cleanser. Asa ca dupa multe deliberari l-am ales pe acesta. Si foarte bine am facut!!

Din ce am inteles Nivea Visage Young a fost relansata sub numele de Nivea Visage pure effect, deci nu nu este o gama noua; totusi ALL-IN-1 este un produs nou aparut.

Descrierea oficiala:
"NIVEA VISAGE ALL-IN-1 Extra Deep Cleansing combină 5 beneficii într-un singur produs şi acţionează imediat datorită formulei cu acţiune multiplă îmbogăţită cu extract activ de Magnolie.
Complexul său de curăţare în profunzime elimină impurităţile pielii;
Propietăţile sale antibacteriene previn reapariţia coşurilor;
Particulele sale de exfoliere ajută la curăţarea porilor şi eliminarea punctelor negre;
Formula delicată nu irită pielea;
Poate fi folosită, de asemenea ca mască; lasată câteva minute pe faţă, matifiază tenul.
Extractul activ provine din floarea de Magnolie, cunoscută pentru propietăţile sale antibacteriene."


 Sincera sa fiu nu l-am folosit niciodata ca masca, ci doar ca si cleanser si sunt multumita. Nu mi-a iritat pielea, punctele negre sunt din ce in ce mai putine, parfumul este placut si ceea ce e cel mai important m-a ajutat cu niste pete datorate acneei. Nu stiu din ce cauza (eu n-am prea avut probleme cu tenul niciodata) insa pe obrazul drept de cateva luni imi apareau puncte negre ce se transformau in cosuri care insa nu ieseau la suprafata. Chiar daca nu umblam la ele, tot lasau in urma pete, iar eu fiind foarte palida acestea ieseau foarte usor in evidenta. Insa doar dupa cateva folosiri a acestui cleanser problema mi s-a ameliorat, iar acum obrazul aproape a revenit la normal. Nici cosuri nu mi-au mai aparut in acea zona atat de des ca inainte. In plus dupa folosire nu-ti da senzatia de piele intinsa, pe care unele cleansere o dau, ci ai impresia ca ai pus crema in cleanser si apoi ti-ai spalat fata cu acest amestec. Am si o mica nemultumire insa: nu stiu daca a fost vina mea ca nu am insistat destul sau a produsului, insa intr-o seara cand am aplicat lotiune tonica dupa spalare pe cotton pad se observau urme vagi de bb cream (eu nu folosesc fdt). Ori eu m-as fi asteptat sa nu se mai ia nimic pe el. Totusi per total sunt foarte multumita de acest cleanser.

De unde pot sa-l cumpar si la ce pret?: Eu l-am luat asa cum am mai spus dintr-un DM si m-a costat in jur de 22 RON. Contine 150ml de produs.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu