luni, 16 aprilie 2012

Clothes haul


So acum vreo.. LUNA+ am dat o comanda de haine pe asia-fashion-wholesale si in sfarsit, saptamana trecuta, am putut sa o ridicam de la posta. Nu stiu ce s-a intamplat (n-or fi avut produsele pe stoc sau ceva asemanator), insa cand i-am contactat dupa vreo 3 saptamani ne-au spus ca abia pusesera pachetul in avion.....:/ oh well pana la urma bine ca nu l-au pus pe vapor:)) Estimez ca au facut in jur de 3-5 zile din China pana la posta din Bucuresti. Pentru ca si avizul s-a lasat asteptat.. Intr-un final prietena pe al carui nume a fost facuta comanda (am dat mai multe) a sunat la oficiu si i-au zis sa vina a 2a zi sa-l ia, asta insemnand vineri. N-am platit TVA, desi comanda s-a ridicat la ~560 RON.
Cat despre haine, sunt de genul 'hit and miss', dar la cat de ieftine sunt ce poti cere? In plus modele sunt frumoase, deci daca nimeresti un material ok, iesi foarte foaarte bine! Eu nu pot sa-mi dau cu parerea deocamdata asupra a ceea ce mi-am cumparat pentru ca hainele mele le-a luat o prietena, eu fiind inca acasa. Fetele au zis insa ca bluza/rochita roz este ♥!:) Transportul este cam scump pentru cat de repede ajunge pachetul (then again.. poate intarzierea comenzii noastre a fost un incident izolat). Se plateste la kilogram si nu prea conteaza daca dai in grup sau singura. Eu am avut 1,05kg pentru care m-a costat transportul 11.55$. Articolele propriu zise au fost 21,2$. Daca va tenteaza sa dati comanda sa fiti foarte atente la marimi!! Sunt scrise sub fiecare produs si e de dorit sa va masurati inainte. Eu una de obicei nu prea ma stresez pentru ca sunt destul de scunda (1.62cm) si slabuta, asa ca ma cam incadrez in tiparul standard asiatic, dar fetele mai inalte pot intampina probleme.
Si acum ce mi-am luat..





12 comentarii:

  1. Ca sa inteleg , pe site-ul asta platesti cand ridici comanda?
    Nu cum e pe ebay?
    imi place prima bluzita :X foarte mult si sacoul <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, platesti tot inainte si din cate am inteles de la prietena mea desi scria ca se accepta si carduri de credit, a putut plati doar prin paypal comanda. Si mie imi place foarte mult bluza:D Sacoul mi-e putin teama sa nu fie cam mare

      Ștergere
  2. Cand mai dai comanda pe acest site?As vrea si eu sa imi achizitionez ceva. am vazut niste papuci superbi♥
    contacteaza-ma la : girl.pearl12@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincera sa fiu habar nu am cand o sa mai dau comanda de pe acest site:s. Poti incerca sa-ti dai singura, va fi mai rapid.

      Ștergere
  3. Aha, deci transportul se taxeaza per kg. In cazul acesta este ok sa dai singura comanda, adica nu este niciun avantaj sa fie facut in grup, precum spui si tu. Oricum e destul de scump daca e sa raportez la iHerb de exemplu sau la celelalte site-uri unde este gratuit indiferent de valoare, kg etc...
    Merci mult ca ai impartasit si cu mine, nu vazusem postul asta al tau, e bine de stiut pe viitoar, poate cine stie cum ma intorc la el :P

    Imi place mult de tot rochita!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da e in functie de greutate.
      uite de ex la gmarket e mai avantajos sa dam com in grup pt ca rata ems pt 0,5kg este undeva la 40ron. dar de ce creste greutatea rata ems pt o noua jumatate de kg scade. asa ca iesim mai bn cu comenzi cumulate decat individuale.
      insa la site-ul de mai sus nu se intampla acest lucru. asa ca fie ca dai singur, fie ca in grup cam tot acolo iesi cu transportul

      Ștergere
  4. Buna Miss. overspender, sunt noua in acest domeniu al shoppingului
    online si as vrea sa fac si eu o comanda pe Asia fashion wholesale, dar nu prea
    stiu cum functioneaza.Daca ai putea sa imi explici si mie cum funcioneaza
    ti-as ramane sincer recunoscatore. Multumesc:x

    RăspundețiȘtergere
  5. scuze pt raspunsul deosebit de intarziat!


    cel mai important este faptul ca transportul este raportat la greutate. deci dc iei chestii mai grele platesti mai mult pe shipping, asa ca sa arunci mereu un ochi la greutate.

    in rest dc ai dubii la marimi te poti masura pt ca mai toate articolele au listate dimensiunile, nush ce as putea sa-ti mai zic. Cel mai bine intreaba-ma tu unde mai ai nelamuriri:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu e nimic abia acum am vazut si eu comm tau:P Multumesc de raspuns:) As mai vrea sa te intreb unele lucruri ,am inteles ca trebuie sa faci o comanta de minim 20 de produse ,inca mai este asa?Ai putea sa imi dai id-ul sau fb tau sa te mai intreb niste nelamuriri pe care le am, daca se poate bineinteles:)

    RăspundețiȘtergere
  7. din cate stiu eu nu este cu limita de produse pe site-urile amintite de mine. o sa ma mai interesez dar nu cred ca s-a schimbat ceva in acest sens de cand am dat noi.
    poti sa-mi dai un dm pe fb la https://www.facebook.com/missoverspender, primesc imediat notificarea atat pe contul personal cat si cel al blogului:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna Miss.overspender am incercat sa iti postez pe peretele dl fb dar nu am gasit casuta de msj...oricum, m-am uitat pe asiafashionwholesale sa vad daca mai scrie minumul ala de 20buc dar se pare ca nu mai e, sau poate nu am fost eu atenta cand am citit, oricum voiam sa iti multumesc pt raspunsuri si sa te intreb daca vrei cumva sa dai vreo comanda dupa asiafashionwholesale si daca ai vrea sa imi dai si mie cand o dai tu pentru inceput, fiindca eu nici nu stiu cum sa o dau si sunt si putin fricoasa sa nu cumva sa o dau gresit si sa nu vina. Astept sa imi raspunzi curand:-h:x

    RăspundețiȘtergere
  9. buna scuze ca-ti raspund asa tarziu, am fost cam out of the loop lately. nu ai gasit nici casuta de message la fb?

    cat despre comanda sincer nush ce sa zic, as vrea sa dau, am tot zis ca dau si inca n-am apucat.. :))

    problema e insa ca am niste chestii pe care as vrea sa mi le iau neaparat soon si nush cu ce bani voi ramane dupa. daca e mai vbim, poti sa-mi dai si un mail la miss.overspender@yahoo.ro

    RăspundețiȘtergere