duminică, 1 aprilie 2012

Find of the day: Cien Nail Polish Remover


    Acesta nu o sa fie un review, ci mai mult un fel de 'find of the day'. Imi doream o astfel de sticluta pentru dizolvantul de lac de unghii de cand am vazut ceva asemanator intr-un video pe Youtube. Aceasta are o 'farfurioara' in partea de sus pe care apesi pentru a scoate produsul afara. Datorita formei lichidul va ramane acolo, acest lucru fiind deosebit de util atunci cand folosesc betisoare de ureche pentru a curata eventuale greseli din timpul aplicarii lacului de unghii. 



   Mai vazusem tipul asta de sticluta si online la un pret de aproximativ 8-9 roni, dar luand in considerare si taxa de transport am decis ca nu se merita sa dau comanda in cele din urma. Asa ca atunci cand am dat peste acest dizolvant intr-un magazin Lidl mi l-am cumparat imediat.
   Acum despre produsul in sine: contine acetona! sticluta are 200ml, dizolvantul este parfumat (sincera sa fiu nu ma dau in vant dupa miros nu stiu de ce) si este de culoare albastru deschis - aveau si o varianta roz. A costat in jur de 4-5 roni, nu mai tin minte exact.

2 comentarii:

  1. Tot pentru sticluta mi-am cumparat si eu dizolvantul, dar pe cel roz, fara acetona. Cand se termina continutul, o sa o umplu cu dizolvantul de la Kaufland, preferatul meu. Eu folosesc pensula cand sterg cuticulele, asa am vazut eu la salon =))

    RăspundețiȘtergere
  2. In sfarsit mi-a importat disqus commentul sa pot sa-ti raspund:))
    Acum il am si eu pe cel roz insa cateodata mai da rateuri pompita, chestie care nu ma incanta deloc.
    Dizolvantul de la Kaufland e si preferatul meu!!:)) si exact asta intentionam sa fac si eu, dar intre timp am cumparat var roz si acum astept sa o termin pe asta.
    Ma tenta ideea cu pensula, dar inca i couldnt bring myself sa-mi scarific una:))

    RăspundețiȘtergere