miercuri, 18 aprilie 2012

Ce coliere mi-am cumparat de pe Gmarket..


Am scris intr-un post anterior despre Gmarket, iar acum revin cu poze la colierele pe care mi le-am cumparat de pe acest site. Urmeaza hainutele, cerceii si cele doua perechi de incaltaminte de indata ce imi infrang lenea de a le trage in poza. Ah am mai cumparat si cd-uri Kpop, dar nu cred ca va intereseaza:)))


Imi doream de ceva timp cateva coliere mai lungi, asa ca imediat ce le-am vazut pe acestea am zis ca trebuie sa le am. Telefonul retro este cel care mi-a atras primul atentia, insa l-am purtat rareori. Este destul de greu si daca te lovesti de el nu ai parte de o senzatie prea placuta:)). Cel dupa care intind mana cel mai des in schimb este aparatul foto. La rand vine bufnita care imi place foarte mult, insa lantul cu bilute nu prea ma incanta. Practic doar pe aceste 3 coliere am dat eu bani. Pentru ca inima, moneda si LOVE au fost gratis. Era o oferta de tip 2 in1: la fiecare produs ales puteai sa-ti alegi a free necklace dintr-o lista. Asa ca toata afacerea m-a dus la aprox 50 roni, daca imi mai aduc eu bine aminte. Eu zic ca am iesit foarte bine:).

2 comentarii:

  1. DE CD-uri kpop ma intereseaza pe mine , sunt fana kpop :))Cel cu LOVE mi se pare fenomenal e preferatul meu . Si ai iesit foarte bine avand in vedere ca un lant de genu , la piata (gen Obor) costa in jur de 15 ron :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce mica-i lumea:))) ce trupe?:D
      yep si nici modele in genul asta n-am prea vazut prin magazine

      Ștergere