luni, 9 aprilie 2012

BB Creams



Missha, Lioele, Skin79, Holika Holika, Etude House.. huh?? O.o
*************************************************
BB cream - de unde pana unde?
BB cream cunoscuta si sub numele de Blemish Balm, Blemish Base sau Beblesh Balm este un produs cosmetic comercializat in principal in estul si sud-estul Asiei; totusi in ultimii ani firme din vest au inceput sa scoata pe piata propriile lor BB creams (Garnier, Mac, Dior, Clinique, Estée Lauder, Bobbi Brown etc). Umbla vorba insa ca nimic nu egaleaza BB cream-urile produse in Coreea de Sud..

BB cream a aparut initial in Germania (ironic nu?) si era destinata pacientilor ce au suferit operatii cu laser sau alte proceduri pentru a-i ajuta in procesul de vindecare. Conceptul odata ajuns la urechile companiilor de cosmetice din Coreea de sud, produsul pur si simplu a inflorit.

Ce este un BB cream?
BB cream-ul este un produs multi-task ce ofera acoperire, contine SPF, ajuta impotriva ridurilor, are proprietati de albire a pielii, o hidrateaza, minimizeaza porii pentru un aspect airbrushed, ajuta impotriva acneei etc. Bineinteles proprietatile difera de la un brand la altul, insa cateva din cele mentionate anterior se vor regasi cu siguranta la orice BB cream. Majoritatea vin intr-o singura nuanta sau intr-un nr foarte limitat de culori. In ciuda acestui fapt se adapteaza tenului la cateva minute dupa aplicare, deci daca tenul tau nu contrasteaza puternic cu nuanta produsului, probabil ca ti se va potrivi de minune. De asemenea proaspat scoase din tub, unele BB cream pot avea o usoara tenta de gri care dispare odata aplicate.

BB cream din Coreea vs. BB cream de la noi
Am vazut destule opinii conform carora BB cream-urile produse in vest nu se compara cu cele coreene. Parerea generala ar fi ca cele de la noi s-ar comporta ca un simplu tinted moisturizer, in plus multe din ele fiind si deosebit de scumpe.
>>Gossmakeupartist vorbind de non-asian BB creams: http://youtu.be/VVGWFrwXw0Q (nota: la 1:06 apare poza BB cream-ului de la Skin79 care este produs in Coreea de Sud, insa in subsol este specificat clar ca video-ul se refera doar la cele care nu provin din Asia).

Eu una nu pot sa zic nici da, nici ba, pentru ca singurul produs de acest gen pe care l-am incercat este made in Coreea. Ma gandesc sa cumpar BB creamul de la Garnier pentru a-l testa, dar inca ezit pe ideea: am deja unul care imi place foarte mult, de ce sa arunc banii pe altul care poate nu-mi va intalni asteptarile?
Un lucru este insa cert: diferente intre cele doua tipuri de BB cream exista si sunt datorate faptului ca idealul de frumusete in Asia nu este acelasi cu cel din Europa&US. In est cu cat ai pielea mai alba, mai aproape de efectul airbrushed, cu atat mai bine. Se urmareste sa se obtina asa numitul ten de portelan, asa ca BB creamurile sunt ceva mai opace ca si compatrioatele lor western, cu tonuri mai reci. In vest insa se pune mai mare valoare pe un ten radiant de tipul sun-kissed. Din aceasta cauza BB cream-urile au o putere de acoperire mai mica si majoritatea nu mai au propietati de albire a pielii.

Ce cred eu?
Asa cum am scris mai sus, eu am incercat un BB cream coreean, mai exact Skin79 in Hot pink. Este unul dintre cele mai populare si mai apreciate si personal consider ca isi merita pe deplin faima. O sa ii fac un review detaliat intr-un post viitor probabil, insa pentru moment pot spune ca este unul dintre produsele mele de make-up preferate! Nu stiu cat ma ajuta impotriva ridurilor sau a cosurilor - sincer eu privesc bb cream-ul mai mult din punctul de vedere al unui produs de make-up si mai putin din al unuia de ingrijire, dar ii confera tenului meu un aspect, pe care nici un fond de ten n-a reusit pana acum.
Fun fact: majoritatea prietenelor mele au inlocuit fdt-ul cu acest BB cream:))


>>Daca doriti sa aflati mai multe informatii despre BB creams puteti citi si postul lui Jen de la frmheadtotoe: click aici! Este insotit de reviews si swatches pe 2 nuante diferite de piele. 

Un comentariu:

  1. Hi there!!!! I'm really glad to have found your blog!!! If you have a chance, please visit/follow my fashion blog. Your supports will mean the world to me!!! Thank you so much in advance!!! I hope you have a great day!!!

    RăspundețiȘtergere