sâmbătă, 31 martie 2012

Nivea Invisible for Black & White Clear Roll-on


Ce spun ei: Nivea Invisible for Black & White Roll-On este primul deodorant cu protecţie 48h împotriva transpiraţiei care nu lasă pete albe pe hainele de culoare închisă şi previne apariţia petelor galbene pe hainele de culoare deschisă.
- Fără alcool şi coloranţi
- Toleranţă la nivelul pielii demonstrată dermatologic
- 48h protecţie împotriva transpiraţiei cu un parfum feminin
What they say: Nivea Invisible for Black & White Roll-On offers 48 hours of protection. The NIVEA deo won’t leave white marks on dark fabrics and avoids leaving yellow stains on light-coloured clothing.
- No alcohol and no colorants
- Dermatological tested
- 48h protection against sweat with a feminine perfume

Ce spun eu: Intr-adevar nu lasa urme albe pe hainele negre! Nici pete galbui pe cele deschise nu am observat, iar parfumul este placut. Dar "protectie 48h impotriva transpiratiei"?? Nu prea cred. Nu sunt o persoana care transpira mult, insa chiar in conditiile astea am observat ca pur si simplu nu ma tinea o zi intreaga. In plus l-am folosit pe timp de iarna, banuiesc ca vara rezultatele ar fi fost catastrofale? Ar fi putut deveni usor antiperspirantul meu favorit doar daca.. m-ar fi protejat asa cum trebuie. Ma indoiesc ca-l voi mai cumpara vreodata. Totusi trebuie avut in vedere ca fiecare persoana reactioneaza diferit la acelasi produs si poate ca ceea ce pe mine m-a dezamagit functioneaza perfect pentru altcineva.
What i say: Indeed it doesn't leave white traces on black clothes, but it doesn't protect you during the day very well either. I'm not a person that sweats a lot and i've used it during winter, but i still noticed that.. it just didn't hold all day! They say it offers protection against sweat for 48h.. i don't think so. I don't think i'll ever repurchase it.

Pret: Cred ca am dat in jur de 11-12 Ron pe el.
Price: I bought it for aprox 4$ in my country. It's probably cheaper in other places.

De unde poate fi cumparat: Poate fi gasit in majoritatea supermarketurilor (dintr-unul l-am luat si eu).
Where can you buy it: I think you can find it pretty much everywhere.

5 comentarii:

  1. Eu l-am primit de la niste domnisoare dragute la mall. Mi-a placut mult, devenise preferatul meu, dar am descoperit piatra de alaun si nu prea l-am mai folosit

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am auzit si eu recent de piatra de alaun si vreau sa o incerc neaparat

      Ștergere
  2. Am auzit si eu recent de piatra de alaun si vreau sa o incerc neaparat. Appo de unde ai luat-o? Iherb?

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, eu am luat-o de pe iHerb, dar am auzit ca se gaseste si in DM, dar nu stiu cum e. As lua una doar ca sa fac o comparatie

    RăspundețiȘtergere
  4. credeam ca o ai pe cea din DM; cred ca pe aceea o sa o iau pentru ca e mai rapid asa..

    RăspundețiȘtergere